Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag talar i generella termer. Det finns många dyra vintage Tudor, jag kan lista fler om du vill? Tudor har samma byggkvalité i boetter, länkar, tavlor och visare som Rolex då dessa förr var samproducerade. Skillnaden är urverken, men Tudors ETA-baserade verk är tillförlitliga och bra också.Trodde du pratade i generella termer och inte enstaka undantag.
Att Tudor är Rolexs billigare alternativ är inget som jag hittat på. Det har Rolex ledningsgrupp gjort men om du vill kalla det för en fix idé och dra upp något dyrt vintageexempel från Tudor när vi talar Daytona generellt, så visst.Jag talar i generella termer. Det finns många dyra vintage Tudor, jag kan lista fler om du vill? Tudor har samma byggkvalité i boetter, länkar, tavlor och visare som Rolex då dessa förr var samproducerade. Skillnaden är urverken, men Tudors ETA-baserade verk är tillförlitliga och bra också. Din personliga övertygelse baserat på din egna fixa idé får stå för dig, du har framfört dessa förr. Jag vet, -"Tudor är för fattiga som inte har råd med Rolex", eller hur du brukar formulera det...
Jodå, och hade jag fått göra om hade jag skaffat en annan länk bara istället för att sälja.Finns inte de på Oyster?
Som i bilvärlden, Audi, VW & Skoda. Same shit, different priceAtt Tudor är Rolexs billigare alternativ är inget som jag hittat på. Det har Rolex ledningsgrupp gjort men om du vill kalla det för en fix idé och dra upp något dyrt vintageexempel från Tudor när vi talar Daytona generellt, så visst.
Förstår inte din överraskning över att Tudors "Daytona"-kopior generellt kostar mindre än originalen. Vad är det du tycker är så konstigt med det?
Ungefär samma sak som att säga att Cola och Fanta smakar likadant eftersom det är samma bolag. Jo tjenare....Som i bilvärlden, Audi, VW & Skoda. Same shit, different price![]()
Ja precis! Det är ju bara smaken det handlar omUngefär samma sak som att säga att Cola och Fanta smakar likadant eftersom det är samma bolag. Jo tjenare....![]()
Känns som en bra kombo av sub och gamla daytona. 2-in-1
Ahh...keeper.Känns som en bra kombo av sub och gamla daytona. 2-in-1
Du flippar väl lite grann men den känns som en keeper eller?
Tudor som Rolex lillasyster var ju tanken från början och jag förstår visst hierarkin syskonen emellan.Att Tudor är Rolexs billigare alternativ är inget som jag hittat på. Det har Rolex ledningsgrupp gjort men om du vill kalla det för en fix idé och dra upp något dyrt vintageexempel från Tudor när vi talar Daytona generellt, så visst.
Förstår inte din överraskning över att Tudors "Daytona"-kopior generellt kostar mindre än originalen. Vad är det du tycker är så konstigt med det?
Som i bilvärlden, Audi, VW & Skoda. Same shit, different price![]()