leicaphile
Silver
2112 måste det vara! Någon mer än jag som har den LP:n förresten?;-)
Jäkligt bra trots att den baserades på en Ayn Rand bok!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
2112 måste det vara! Någon mer än jag som har den LP:n förresten?;-)
Hipsterskit.
Blev riktigt besviken när jag var där. Beställde kaffe och fick fan inget kaffe.Bumpar tråden lite. Sitter i baren på Stock Yard och väntar på bord. Är det något att ha?
Bumpar tråden lite. Sitter i baren på Stock Yard och väntar på bord. Är det något att ha?
I baren? Är det inte bara en kassa?
F.ö har det varit bra ett flertal gånger. Var dock där på lunchen idag, och blev lite besviken. Torrt och tråkigt kött.
Men som sagt, innan har det varit bra.
Blev riktigt besviken när jag var där. Beställde kaffe och fick fan inget kaffe.
Tycker att glassens beskrivning av Stock Yard stämde rätt bra igårkväll tyvärr "Torrt och tråkigt kött."
Tveklöst The Barn!
Butchers Market må ha en bra burgare men är ett jävla skämt när det kommer till service...
Under INGA omständigheter görs ändringar på deras Burgare (så avstå om ni har allergier) och själv fick jag en utskällning för att jag bytte bord. Värt att veta är att lokalen hade 1(!) sällskap och inte tog emot reservationer.
Servitrisen sa "Till nästa gång skall ni veta att här är det faktiskt vi som placerar gästerna"
Det blev ingen nästa gång...
Sävedalen?Oves stånd!
Klart värt ett besök, inte finaste stället, men jäkligt bra snabbmat!
Japp där ligger det!Sävedalen?
Bra mos, helt klart.Japp där ligger det!
Oves stånd!
Klart värt ett besök, inte finaste stället, men jäkligt bra snabbmat!
Har ännu inte testat butchers och tugg, men intressant att vi håller med varandra om Barn.Vad gör jag på Lifestyle? The Barn var riktigt tråkigt om man ser till hypen, ok men inte mer. Butchers bättre vilket även Tugg var. 2112 har jag inte testat så det får väl bli nästa...
Ha ha. Vad gör jag i Lifestyle? Blev själv förvånad att hitta dig här.Vad gör jag på Lifestyle? The Barn var riktigt tråkigt om man ser till hypen, ok men inte mer. Butchers bättre vilket även Tugg var. 2112 har jag inte testat så det får väl bli nästa...
Berätta mer!Vigårda...... äter hellre på burger king nästa gång...
Vi var 2 personer och beställde 1st original, 1 st vegoburgare (som inte var burgare utan bara grönsaker i hamburgerbröd) och 3st klyftpotatis (var av 2 var kalla, 1 var varm)...Berätta mer!
Har inte ätit på Vigårda än.
Vi var 2 personer och beställde 1st original, 1 st vegoburgare (som inte var burgare utan bara grönsaker i hamburgerbröd) och 3st klyftpotatis (var av 2 var kalla, 1 var varm)...
Jag vet inte, ska jag äta då går jag över gatan på burger king, om jag ska dricka går jag också över gatan eller på nåt intilliggande ställe
Kul att testa, absolut... men för mig stannar det där. Tyvärr