Tillhör Swatch.
Det gör väl Tissot och fler på listan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillhör Swatch.
Cartier som 2:a och Breguet som 7:a är ju överraskande...
Det gör väl Tissot och fler på listan?
Stämmer nog. My badTycker då att Certina och Tissot borde vara lite same same, men tydligen inte. Någon som kan ge en vettig förklaring?
Cartier har legat i top tre länge.
Tillhör Swatch.
Har de det…hade inte kolla på det.
Tycker inte man ser sådär mycket klockor från Cartier, men jag har ju sett att de satsat mycket på sina klockor de senaste åren med in-hous verk på vissa modeller.
Även Haute Horlogerie har ju satsats en del på den sista tiden med t ex "The Mystery Watch collection"
http://professionalwatches.com/2013/02/sihh-2013-cartier-mysterious-c.html
Omega, Longines, Rado, Tissot, Breguet, då?
Inte jag iallafallMin medfödda blygsamhet förbjuder mig att tala om vem som har samtliga!
Min medfödda blygsamhet förbjuder mig att tala om vem som har samtliga!
En dröm är ju att någon gång få se en gruppbild på din samling!Min medfödda blygsamhet förbjuder mig att tala om vem som har samtliga!
Flygfoto?En dröm är ju att någon gång få se en gruppbild på din samling!
Stämmer nog. My badTycker då att Certina och Tissot borde vara lite same same, men tydligen inte. Någon som kan ge en vettig förklaring?
Har du sett klockorna? Andra märken som Hublot har nog tagit över gangster och vulgomarknaden..
Ja. Möjligen med undantag för Cellini modellerna.Stämmer det att alla Rolex är COSC testade?
En faktor verkar ha med att de värderar varumärket i sig globalt sett och gissar att Certina får ett lägre värde än Tissot i o m att det inte krängs i USA (och inte heller i Sydamerika tror jag)