• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dedj

Ganga

Omega
Jag sålde en klocka i 15-20 k klassen till Dedj, det gick alldeles utmärkt.
Smidig affär. Rekommenderar till 100 %.
 

Ganga

Omega
Sålde en Seiko till Dedj. En mycket smidig och bra affär! Pengar på konto samma kväll som affären gick genom. Rekommenderas starkt!
 

ngstrm

Friends of KS
Köpt lite lifestyle av Dedj! Trevlig konversation och sakerna kom fram väl paketerade och såg ut och funkade som beskrivet!
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med @Dedj där likvid överfördes omgående och dellikviden (klockan) var helt enligt beskrivning. Bara gott att säga, tvekar inte att göra fler affärer i framtiden! :)
 

ElSensei

Omega
2-Faktor
Sålt lifestyle till @Dedj. Affären med denna trevliga herre gick hur smidigt som helst. Gör gärna affärer igen!
100% Goodguy :)
 

Marksan

Cartier
2-Faktor
Köpt en :omega: av @Dedj på distans. Trevlig kommunikation, och klockan kom i perfekt skick dagen efter jag betalat. 100% good guy!
 
C

Coach

Guest
Köpte en Sjöö Sandström av herrn.
En uppriktig och trevlig säljare som rekommenderas :)
 

ockero

Breitling
Jag har precis köpt en Sjöö Sandström av @Dedj. Klockan motsvarade beskrivning i annonsen. Enkel och smidig affär F2F med trevlig säljare. Rekommenderas
 

IamNew

Omega
Bought a SPRC39 from Dedj. Easy to do business with, fast replies, fast dispatch, watch exactly as described. Highly recommend.
 
Handlade ett ur av DEDJ, betalade med swisch och fick spåringsnummer samma dag.
Uret skickades med av mig utvald transportör, och var väl inpackat när det anlände.

  • Snabb handel
  • Perfekt tillstånd (precis som beskrivet, fast lite bättre)
  • God kommunikation

GoodGuy
 

MrJake

Friends of KS
Köpte en dator av DEDJ, swishade betalning och fick paketet dagen efter.
Mycket smidig affär och trevlig dialog
100% GG
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt på distans till @Dedj. Väldigt smidig affär med snabb betalning, 100% GG som jag gärna gör fler affärer med👍
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @Dedj
Snabb och trevlig kommunikation, och en klocka levererad helt enligt beskrivning 😃
100% goodguy och jag gör gärna fler affärer i framtiden om möjligheten ges!
 
Topp