• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deklaration = ny klocka?

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Glada nyheter nu gubz...hoppas bara Robban har en till Nautilus i Rosse på lager.....orkar inte vänta 6 mån från midsommar.....i annat fall får det bli en COMEX......
 

Rille

Rolex
Haha något nato är bättre än inga alls!!
Som sagt blir en seiko för mig i år.

Bättre det än förra året när man fick betala tillbaka en Speedmaster pro:D
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Rber skrev:
Fabian skrev:
Jag hade en jävla tur och fick tillbaka som en vintage datejust förra sommaren. vill ni hjälpa mig och berätta hur jag ska ta reda på om jag blir en lika lycklig man denna sommar?!
Logga in på Skvs hemsida och gör en preliminär beräkning. Om du har mobilt bank id så kan du göra det via deras app.


tack för hjälpen! men någon information ifall det blir rest- eller återbäring iår har ännu inte kommit upp för min del.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Klocka lär det bli, kanske inget fancy då pengarna lär gå åt till annat med (det är ju semester) men glad som fasiken att jag fick x antal tusen tillbaka :)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Efter att ha lattjat med den "underbara" K4-bilagan så ser det ut att bli en mycket trevlig midsommar :cool: :D
 
U

urinvånaren

Guest
Wollen skrev:
Efter att ha lattjat med den "underbara" K4-bilagan så ser det ut att bli en mycket trevlig midsommar :cool: :D

Grattis! det kan inte jag skryta med precis , fick en bra smäll för k-10 blanketten :cry:
 

frere

Audemars
2-Faktor
Känner mig lite störd som automatiskt omvandlar alla pengasummor mellan 2' och 70' i olika klockor, men så är det. Ungefär som 500 kr behövde omvandlas i 1000 refreshers för att jag skulle förstå innebörden 1993.

Får således en black bay. (Men i praktiken snarare en grill stor som en släpkärra, jag blir ju strax villaägare för tusan.)
 
Topp