• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Loshin

Panerai
PAM00682
20190423_141030.jpg
 

kmg

Patek
2-Faktor
Jag gillar den där klockan, av flera skäl: inte sandwich, texten 8 days ger ett modernt intryck, "luminor panerai" står överst.
Det enda jag skulle vilja ändra är baksidan. Stålbaksida är en personlig favorit.

Spännande hur ens smak förändras över tid för övrigt. Jag hade helst skippat texten 8 days på min 610 förut. Nu gillar jag den.
 

beardedpeareater

Cartier
2-Faktor
Jag gillar den där klockan, av flera skäl: inte sandwich, texten 8 days ger ett modernt intryck, "luminor panerai" står överst.
Det enda jag skulle vilja ändra är baksidan. Stålbaksida är en personlig favorit.

Spännande hur ens smak förändras över tid för övrigt. Jag hade helst skippat texten 8 days på min 610 förut. Nu gillar jag den.
hade jag fått ändra en sak på denna panna, så är det sandwitchtavla, allt annat sitter som en smäck, jag klarar mig utom datum, gångreserven är brutal och glasbaksidan är vacker när man ser den. kul!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Topp