• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maccan

Omega
2-Faktor
312 på grön canvas från Maer. Riktigt nöjd.
4BD89217-D9D0-421F-9531-DDE389964A41.jpeg
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Vilka Luminor-Panerai finns det i 42mm med Sandwich och subsekund? Annars får jag väl ta steget upp till 44mm och köra på instegsmodellen PAM111...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Mm de ligger ganska långt bort från Sarasota :/ finns ingen chans att jag får tjejen att åka så långt till en klockbutik ;)

Däremot om det finns butiker nära tampa/Orlando för dit ska vi o koll lite annat :)
Hade ingen aning om att det var som mellan Göteborg och Stockholm. Florida är stort. :)
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Finns 932 att hitta hos AD eller är det endast boutiques? I så fall, vilken boutique i världen har bäst utbud ifall man skulle dra och klämma?
Boutique Edition, så bara där. Kom endast i 388 ex, så ingen större idé att chansa utan hör dig för först..
Hojta till i pm om du vill att jag checkar på mitt håll..
 
Senast ändrad:

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Behöver inspiration till diverse planering.

Någon som sitter på en 45mm radiomir med wire lugs och har ett 24mm brett band att sätta på? Funkar det eller ser det bara galet ut?
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Behöver inspiration till diverse planering.

Någon som sitter på en 45mm radiomir med wire lugs och har ett 24mm brett band att sätta på? Funkar det eller ser det bara galet ut?
Det ser lite litet ut, jag har gjort det några gånger, men det beror lite också på bandets tjocklek. Ett tjockt band ser mer galet ut. Ett tunt så är det ganska okej. :)
 
Topp