Tack! Ryktas det att det kommer komma på 22mm också?
Inte vad jag hört, men med tanke på hur populärt det gröna i 24mm har varit så känns det osannolikt att det inte skulle dyka upp längre fram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ryktas det att det kommer komma på 22mm också?
Nån som kan dela med sig av hur en 45mm Radiomir upplevs på armen jämfört med pam560 som är 44mm Luminor?
Håller med helt!En 45mm Radiomir med motsvarande urverk (dvs. inte en automatisk eller något annat lite tjockare) känns och ser tunnare och mindre ut eftersom den har wirelugs. Känns mer dressig. Känns toppen.Jag har ju då en 613 och en 602, vilket skulle vara motsvarande 610 vs 560.
Så den stannar?673 på sprillans nytt OEM Asso!
Love it!
![]()
Verkar vara populär i Norge, en del intresse därifrån, inte konstigt med det priset och urstark Svensk kronaSå den stannar?
Så mycket bättre än 673 blir det inte om vi snackar luminor.Verkar vara populär i Norge, en del intresse där ifrån, inte konstigt med det priset och urstark Svensk krona
Men mitt problem är att jag inte hittar något alternativ i 44MM och då har jag redan min 47MM favorit.
Som det ser ut nu så stannar den,
Tror att titta på 44MM komplement är det bästa!
Frågan alla undrar nu är ju hur den ser ut när den blivit patinerad.Vår VD har köpt en ny panna .. inte vilken som helst
![]()
![]()
Läste på Rolex Forums under Panerai-delen att Panerai bytt namn på sociala medier från "Officine Panerai" till "Panerai".
Spekulationer?
Kommer det bli premium-efterfrågan på gamla "Officine Panerai"-ingraverade gummibanden nuDe har också bytt namn hos ADs på samma vis. Säkert bara för att göra det tydligare
![]()
I väntan på sen-lunch-pizza. 602.
KnappastKommer det bli premium-efterfrågan på gamla "Officine Panerai"-ingraverade gummibanden nu![]()
Fick också hem ett litet paket idag. Hade bara räknat med ett enkelt band men det var mycket fint paketerat och innehöll bandbytarverktyg, nöjd! Visconti Milano på min 728.
![]()
![]()
![]()
jävligt följsamma band, gillar !Det låg ett litet paket i lådan när jag kom hem från @oddface ser och känns bra ut, återkommer lite senare med monterade smakprov.
![]()
När får vi se någon med den här kombon i denna tråd? Bild stulen på Internet.
![]()
Det är den gamla länken, den var sån. Den nya är väl också likvärdigt polerad, fast lite mindre rund i kanterna? (Sen fanns den där helborstade mittemellan)Polerad länk? Ser lite väl bling ut![]()
Snyggt! Hur är den?@maxvall har den nu, har för mig att han lagt upp någon bild här på den. Jag får bifoga en ur arkivet så länge.
![]()
Tycker den bärs riktigt smutt, bra storlek för en dressigare Panna.Snyggt! Hur är den?
Den är jäkligt bra helt enkelt.Tycker den bärs riktigt smutt, bra storlek för en dressigare Panna.