• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nån som kan dela med sig av hur en 45mm Radiomir upplevs på armen jämfört med pam560 som är 44mm Luminor?

En 45mm Radiomir med motsvarande urverk (dvs. inte en automatisk eller något annat lite tjockare) känns och ser tunnare och mindre ut eftersom den har wirelugs. Känns mer dressig. Känns toppen. :) Jag har ju då en 613 och en 602, vilket skulle vara motsvarande 610 vs 560.
Håller med helt!

389
IMG_20190514_090541.jpg
IMG_20190514_090434.jpg

Verkar vara populär i Norge, en del intresse där ifrån, inte konstigt med det priset och urstark Svensk krona:)
Men mitt problem är att jag inte hittar något alternativ i 44MM och då har jag redan min 47MM favorit.
Som det ser ut nu så stannar den,
Tror att titta på 44MM komplement är det bästa!
Så mycket bättre än 673 blir det inte om vi snackar luminor.

Läste på Rolex Forums under Panerai-delen att Panerai bytt namn på sociala medier från "Officine Panerai" till "Panerai".
Spekulationer?

Tillbaka
Topp