Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mejselpåse / MayspåseDags för strapbyte
PAM911
![]()
Nice, är den där och övriga BE med 4xx ref som 005 i tjocklek, glas etc?![]()
416 10:08
Stämmer braNice, är den där och övriga BE med 4xx ref som 005 i tjocklek, glas etc?
Stämmer bra för 001Q. Däremot har 631,632 och 634 ett annat case med snap-on caseback och pins (istället för skruvar)631,632,634,001Firenze?
Tack!Stämmer bra
Stämmer bra för 001Q. Däremot har 631,632 och 634 ett annat case med snap-on caseback och pins (istället för skruvar)
Förutom glasbaksida och sandwich...Tack!
Kan man även likställa
000=112
005=111
Yes, sandwich gäller förutsatt att det är en 111/112 tillverkad efter 2004. Min 112 (G) från 2004 har inte sandwich. Dessutom har alla 111/112 tillverkade tom 2004 samma dekoration på urverket som "fiddyn" (PAM127).Förutom glasbaksida och sandwich...
Du hittar mycket på watchbase.comTack igen, blir så sjukt imponerad av den kunskap du och några till sitter på... går verkligen att gräva djupt i det här ämnet![]()
Alltid kul att kunna hjälpa tillTack igen, blir så sjukt imponerad av den kunskap du och några till sitter på... går verkligen att gräva djupt i det här ämnet![]()
Efter 2008 ändrade Panerai kronskyddets konstruktion litegrann. Blev mycket mer distinkt och lent att stänga kronan. Ska se om jag hittar klippet där jag hörde det
Coolt!Vi håller på med ett projekt inför hösten, mer info kommer
https://www.instagram.com/p/B2bqcPnIyEB/?igshid=12157st78npk5