Tack!Riktigt bra canvas, var har du köpt det?
Det är ett canvas från AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Riktigt bra canvas, var har du köpt det?
Jag använde ettans sandpapper lite försiktigt på valda ställen.Hej,
Jag har ett mörkgrönt canvas strap som är inhandlat av Awstraps för en tid sedan. Personligen tycker jag att det är för mörk grön.
Någon som har ngra bra tips på att bleka och få bandet att se mer använt ut?
Oj!Aj? (Foto från Internet.)
![]()
Aj? (Foto från Internet.)
![]()
Killen säger "it's actually quite loose"Aj? (Foto från Internet.)
![]()
Ja han ser inte supertajt ut direktKillen säger "it's actually quite loose"
Det är ett tufft jobb men någon måste göra det!Önskade mig lite egentid på fars dag. Blev kanske inte riktigt vad jag tänkte mig...
![]()
Det är ett tufft jobb men någon måste göra det!
Det jobbiga är ju egentligen att plocka fram och stuva bort innan och efter skiftet. Det får man ju göra hursomhelst om man inte lämnar på däckhotellLämna in kostar ju ett band eller två per år, och tar längre tid
Kollar du aldrig tiden?!![]()
Alltid en trevlig stund när jag får sitta och vrida upp klockorna. Jag har bara två automatiska klockor kvar men funderar på att överge dom helt, mycket trevligare med manuella enligt mig. Dock så gick jag runt med 422an nästan en hel dag förra veckan utan att inse att den hade stannat.
Jag kollade tiden flera gånger den dagen och de fyra fem första gångerna konstaterade jag att klockan var 16:40, det är svårt nu eftersom det är mörkt hela tiden. Det var först vid 19 tiden som jag insåg att den stannat.Kollar du aldrig tiden?!
Dock kan man göra det lite rockigt kaxigt om man likt Andy Warhol vägrar dra upp klockan på rent trots.
Önskade mig lite egentid på fars dag. Blev kanske inte riktigt vad jag tänkte mig...
![]()
Haft den sen jag var 18... 32 år, inte svikit mig änKöp en riktig domkraft ffs![]()
Haft den sen jag var 18... 32 år, inte svikit mig än
Hej på er.
Märkte idag att min pam590 var en timme mer än mobilen, fick lite huvudbry då jag minns att jag ändrade den vid vintertidsomställningen, ställde om den och söndagsmysade vidare, märkte nu att den var ca 25 min fram... kollade sekundvisaren mot en timer och en minut på klockan gick på ca 55 sec på timern...
har nån av er varit med om nått liknande tidigare?
köpt ca maj/jun -19 ny på stans trevligaste Panerai AD
Startar veckan med en fet mögelklump på handleden
![]()
Eller guld... Hade också funkat bättreFör att vara mister bronzo är det synd att du inte har en ring i brons...eller titan för att inte få gröna märken
Tyvärr ingen magnetism, blir Panerailös en stundPlötsligt mycket snabbare? Låter som att du råkat ut för magnetisering. Fixas lätt av en verkstad, förhoppningsvis.