Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där va en ny ref för mig, I like itKörde den nya versionen en hel del till min 569 när jag hade den. Tyckte det var en riktigt bra kombo, snyggt med bra justeringar
![]()
Panerai rekommenderar starkt sina återförsäljare att stämpla certet, så den du har köpt av här har "gjort fel".Just de, jag frågade ju om man inte skulle få någon "tag" med till klockan och fick ju svar snabbt att så inte är fallet. Men såg att även watch-ID papperet är blankt. De kunde väl tryckt dit en stämpel iaf? Men det kanske inte är nödvändigt?![]()
![]()
Ja, kändes lite snålt utan en stämpel ens. Är ju från Krons så de borde ju ha koll på det. Har mejlet om det och inväntar svarPanerai rekommenderar starkt sina återförsäljare att stämpla certet, så den du har köpt av här har "gjort fel".
Kör du utan hållare också så flärpen hänger fritt ända från spännet?Metamosflärp
![]()
Kör du utan hållare också så flärpen hänger fritt ända från spännet?
För kort för dig. Den ska ligga och nosa på 12anMetamosflärp
![]()
2cm till godo, får beställa 165 nästa gångFör kort för dig. Den ska ligga och nosa på 12an
Syskon till namn fast helt olika
312 & 632
![]()
Jag hade fotformade Ecco... inte ens då fick man stryk.Det var tider när man stolt tassade till skolan i ett par Lejon med kardborre.
Att man inte fick stryk oftare av de äldre barnen är ett mysterium.
Vågat!Hoppkalas med 217.
![]()
Liberal skola!Jag hade fotformade Ecco... inte ens då fick man stryk.
Jag tvingades ha näbbstövlar första åren i skolan, det medför stryktålighetLiberal skola!
Intressant tajming. Tänkte samma sak men hade inte planerat att yttra min åsikt förrän jag läste ditt inlägg. Är också noob på märket men diggar deras egna design om än något stora klockor (vilket verkar vara deras grej). Läste ovan "Syskon till namn fast helt olika" - utöver lumens olika nyanser är de båda klockorna mycket lika enligt en oinsatt. GIllar att läsa panerai, breitling och rolextrådarna då de alla är fina men även alla över min prisnivå.Med risk för att bli idiotförklarad så kan jag inte riktigt få grepp om vad för typ av klocka Panerai är? Supernoob på märket, och vid en snabb anblick så ser många likadana ut...Men tänker vi att det är en dykare, tool watch, nån slags field watch eller stor dressare? Många ser redigt stora ut, men verkar bäras till rätt dressade kläder. Många är också väldigt snygga och passar uppenbarligen till mycket, men jag begriper inte riktigt vad de ska identifieras som
![]()
Med risk för att bli idiotförklarad så kan jag inte riktigt få grepp om vad för typ av klocka Panerai är? Supernoob på märket, och vid en snabb anblick så ser många likadana ut...Men tänker vi att det är en dykare, tool watch, nån slags field watch eller stor dressare? Många ser redigt stora ut, men verkar bäras till rätt dressade kläder. Många är också väldigt snygga och passar uppenbarligen till mycket, men jag begriper inte riktigt vad de ska identifieras som
![]()
Haha, tänkte exakt samma sak gällande "syskon till namn fast helt olika"Intressant tajming. Tänkte samma sak men hade inte planerat att yttra min åsikt förrän jag läste ditt inlägg. Är också noob på märket men diggar deras egna design om än något stora klockor (vilket verkar vara deras grej). Läste ovan "Syskon till namn fast helt olika" - utöver lumens olika nyanser är de båda klockorna mycket lika enligt en oinsatt. GIllar att läsa panerai, breitling och rolextrådarna då de alla är fina men även alla över min prisnivå.
Det är just det som är häftigt med Panerai... Alla ser likadana ut i mångas ögon om man inte är insatt i märket.Med risk för att bli idiotförklarad så kan jag inte riktigt få grepp om vad för typ av klocka Panerai är? Supernoob på märket, och vid en snabb anblick så ser många likadana ut...Men tänker vi att det är en dykare, tool watch, nån slags field watch eller stor dressare? Många ser redigt stora ut, men verkar bäras till rätt dressade kläder. Många är också väldigt snygga och passar uppenbarligen till mycket, men jag begriper inte riktigt vad de ska identifieras som
![]()
Med risk för att bli idiotförklarad så kan jag inte riktigt få grepp om vad för typ av klocka Panerai är? Supernoob på märket, och vid en snabb anblick så ser många likadana ut...Men tänker vi att det är en dykare, tool watch, nån slags field watch eller stor dressare? Många ser redigt stora ut, men verkar bäras till rätt dressade kläder. Många är också väldigt snygga och passar uppenbarligen till mycket, men jag begriper inte riktigt vad de ska identifieras som
![]()
![]()
Intressant tajming. Tänkte samma sak men hade inte planerat att yttra min åsikt förrän jag läste ditt inlägg. Är också noob på märket men diggar deras egna design om än något stora klockor (vilket verkar vara deras grej). Läste ovan "Syskon till namn fast helt olika" - utöver lumens olika nyanser är de båda klockorna mycket lika enligt en oinsatt. GIllar att läsa panerai, breitling och rolextrådarna då de alla är fina men även alla över min prisnivå.