• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det som mest liknar beige bland mina straps är ett ”74”, från Mays Berlin. Fantastiskt välgjort.

IMG_1338.jpeg

Bästa Panerai någonsin 💯❤️💯❤️

giphy (8).gif

Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?
Jag diggar inte slitet. Och jag förstår inte riktigt resten av vad du säger. Kan du ge exempel på bild?

Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?
Diloy har snygga band enligt din beskrivning. Men kvallen vid luggarna är så där. Har ett par st nu som jag måste sy ihop innan användning. Men sköna o snygga är dem!

Tillbaka
Topp