Libanese
Silver
Det som mest liknar beige bland mina straps är ett ”74”, från Mays Berlin. Fantastiskt välgjort.
![]()
Bästa Panerai någonsin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det som mest liknar beige bland mina straps är ett ”74”, från Mays Berlin. Fantastiskt välgjort.
![]()
Skulle behöva något beige band till min panna. Har kört gummi hela våren och sommaren och känner att jag behöver något annat nu till höst/vinter som passar bra med stickat och skjortor.
Vad kan ni rekommendera för något?
![]()
Bägge såg riktigt bra ut. Mays Berlin såg också lagom slitet ut.Jag rekommenderar Mays Berlin '33'...![]()
Eller ett franskt ammo som åtalats, ex från Aaby Straps som detta...
![]()
Det ser hyggligt slitet ut från början, men jag har använt det en hel del också, för det är så bra.Bägge såg riktigt bra ut. Mays Berlin såg också lagom slitet ut.
Skulle behöva något beige band till min panna. Har kört gummi hela våren och sommaren och känner att jag behöver något annat nu till höst/vinter som passar bra med stickat och skjortor.
![]()
Franskt ammo![]()
Ser också bra ut. Är det en 001 du har?
Antar att det ser ut så från början? (Tagen från deras hemsida) Gillar verkligen strukturen och skulle nog kunna dämpa "bandångesten"Det ser hyggligt slitet ut från början, men jag har använt det en hel del också, för det är så bra.
Hade! En 001 PreASer också bra ut. Är det en 001 du har?
Ja. Det där är inte det bandet dock.Antar att det ser ut så från början? (Tagen från deras hemsida) Gillar verkligen strukturen och skulle nog kunna dämpa "bandångesten"![]()
Tyckte den var lik min. Den måste du sakna kan jag tänka mig.Hade! En 001 PreA
Mycket!Tyckte den var lik min. Den måste du sakna kan jag tänka mig.
Ett sandfärgat canvas blir aldrig fel.Skulle behöva något beige band till min panna. Har kört gummi hela våren och sommaren och känner att jag behöver något annat nu till höst/vinter som passar bra med stickat och skjortor.
![]()
Bingo.Ett sandfärgat canvas blir aldrig fel.
Ett sånt borde finnas i varje klocklåda.

Klockan är såld, men bandet är kvar i min låda.Ett sånt borde finnas i varje klocklåda.![]()
Ligger det och väntar på nästa köp?Klockan är såld, men bandet är kvar i min låda.
Nä, det sitter emellanåt på den klocka som är kvar.Ligger det och väntar på nästa köp?
Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?Nä, det sitter emellanåt på den klocka som är kvar.
Jag diggar inte slitet. Och jag förstår inte riktigt resten av vad du säger. Kan du ge exempel på bild?Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?
Diloy har snygga band enligt din beskrivning. Men kvallen vid luggarna är så där. Har ett par st nu som jag måste sy ihop innan användning. Men sköna o snygga är dem!Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?
Ett sandfärgat canvas blir aldrig fel.
Utan tvekan bland det bästa jag sett. Gillar nog Mays berlins 74 mest.
Kontakta @oddface!Jag ska också köpa något liknande. Jag är ute efter ett där bomullsmaterialet framträder samtidigt som det är finvävt och sist men inte minst, där det ser slitet ut redan från start. Tips?
Det ska jag göra.Kontakta @oddface!