• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Puryeah

Panerai
Finns säkert flashigare varianter men för en ny-intresserad känns 620 väldigt intressesant tack vare storleken. Jag tolkade din fråga som att man får den? Måste man ha råd så skiter de sig :p
Panerai-Radiomir-PAM572-P4000-Movement-8.jpg


Ja måste man ha råd med den kan jag glömma 972 iaf :D
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
En existerande ref eller en egen ny design?

Finns säkert flashigare varianter men för en ny-intresserad känns 620 väldigt intressesant tack vare storleken. Jag tolkade din fråga som att man får den? Måste man ha råd så skiter de sig
En av alla pannor som finns eller har funnits och japp, man får den. Tänk att ni går in på panerais hemsida o det blinkar grattis du är den lyckliga vinnaren av en modell vilken som från hela sortimentet :happyhappy:
Jag hade nog tagit Bronzon. eller en sån där limiterad skelettvariant bara för de är så ovanliga.. eller nja kanske en i guld eller... det finns hur många varianter som helst ju!! :banghead:
 

Scipio

Patek
2-Faktor
PAM717 passar nog flippare. Är det något man tröttnar snabbt på så är det sunburst-tavlor, men de lockar till spontanköp.
 
Senast ändrad:

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En av alla pannor som finns eller har funnits och japp, man får den. Tänk att ni går in på panerais hemsida o det blinkar grattis du är den lyckliga vinnaren av en modell vilken som från hela sortimentet :happyhappy:
Jag hade nog tagit Bronzon. eller en sån där limiterad skelettvariant bara för de är så ovanliga.. eller nja kanske en i guld eller... det finns hur många varianter som helst ju!! :banghead:
Skelettvariant?
 
Topp