Paneraibränna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Viktigt!0,4mm ja.
Grattis! Berätta mer!
Du kommer bli kanonnöjd med den. Grattis.En 574:a. Första Radiomiren för mig, ska bli kul att testa. Tänkte köra den på canvas eller typ sailcloth under sommaren.
Tror den heter S 1502Y
Grattis, ett kanonval!En 574:a. Första Radiomiren för mig, ska bli kul att testa. Tänkte köra den på canvas eller typ sailcloth under sommaren.
Du kommer bli kanonnöjd med den. Grattis.
Grattis, ett kanonval!
HahahaTror den heter S 1502Y![]()
En 574:a. Första Radiomiren för mig, ska bli kul att testa. Tänkte köra den på canvas eller typ sailcloth under sommaren.
Vilken av nyanserna?Tror den heter S 1502Y![]()
Tavlan...Vilken av nyanserna?![]()
0502-y på sin höjdTavlan...![]()
HeheePaneraibränna![]()
![]()
Det var så det skulle stå, 1: smet dit av misstag. Eller sk Stockholms vitt0502-y på sin höjd![]()
Testa säg det utanför stockholm. Testade i emmaboda och möttes av en expedit som såg ut som ett frågetecken (ingen panna hade han heller).Det var så det skulle stå, 1: smet dit av misstag. Eller sk Stockholms vitt![]()
Så ett frågetecken med ögon ovanpå?Testa säg det utanför stockholm. Testade i emmaboda och möttes av en expedit som såg ut som ett frågetecken (ingen panna hade han heller).
Testa säg det utanför stockholm. Testade i emmaboda och möttes av en expedit som såg ut som ett frågetecken (ingen panna hade han heller).
Så ett frågetecken med ögon ovanpå?
Det var nog mer icke1940 dvs med wirelugs som var kluringen?
Eller så har jag felDet var nog mer icke1940 dvs med wirelugs som var kluringen?
Skitsnygga, själv hade jag nog stört mig lite på att spännet inte hamnar centrerat, säkert bara jag dock![]()
Så ett frågetecken med ögon ovanpå?
\/Snacka om kass hållning
Någon skrev att det var the Panerai way, och illustrerade med bild och allt. Jag läste det bara häromdagen, någon mer som såg och vet källan?Olika skolor, jag vill ha spännet mer till sidan utan handleden