Har aldrig provat något men på bilden på deras sida syns inget läder och det nämns heller inte i beskrivningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket skumt.![]()
Har aldrig provat något men på bilden på deras sida syns inget läder och det nämns heller inte i beskrivningen
Helrätt! Regatta-texten är väl det enda jag hade kunnat vara utan.Vad tycker folk här om 199?
(Bild från paneristi)
![]()
Ja, jag gillar det, men det är ingen skräll.
![]()
Helt rätt nyansDet andra bandet från Mays är ett 24/24 "Solari" som testas på 233.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det andra bandet från Mays är ett 24/24 "Solari" som testas på 233.
![]()
![]()
![]()
![]()
Så många skäl till att inte skaffa ett OEM NatoDet är enbart textil på ovansidan. Kommer inte ihåg vad säljarn sa att insidan var gjord av, men det är inte läder.
![]()
Håll ut en stund.Den där till 995an kommer bli dream! Vill du bjuda på sig en bild innan jag köper ett?
@metamorfos med äkta svensk trasmatta som bakgrundDen där till 995an kommer bli dream! Vill du bjuda på sig en bild innan jag köper ett?
Haha, så stört bra .
Tyckte detta vart toppen! Snyggare kombo än på 233an IMO.Hur tjockt är bandet i förhållande till boetten och glaset? Bjuder du på en sidobild också?
Jag har en förkärlek för trasmattor, så du får du pluspoäng där
@metamorfosHur tjockt är bandet i förhållande till boetten och glaset? Bjuder du på en sidobild också?
Jag har en förkärlek för trasmattor, så du får du pluspoäng där
Riktigt bra faktisktHaha, så stört bra .
Håller med! Men mattan är oxo grymTyckte detta vart toppen! Snyggare kombo än på 233an IMO.
Mattan däremot får noll kronskydd av 5 möjliga.![]()
Schnöggt
tåckarSchnöggt
Tack! Är den första. Jo hade suttit fint med en mil panna men måste ju börja någonstans?Välkommen, kul att se dig med en Panna! Minns inte om du har haft en förut?
Hade nästan förväntat mig någon form av militär provinens på den![]()
Helt rätt!Tack! Är den första. Jo hade suttit fint med en mil panna men måste ju börja någonstans?
Tack! Är den första. Jo hade suttit fint med en mil panna men måste ju börja någonstans?