Tack. Ska fortsätta läsa på och vet att nästa ska ha Tritium. Misstänker att det kommer att kosta på. Älskar att denna inte har ngn sek visare eller datum. Gillar SW tavlan men svårt med glasbaksidan.Perfekt första Panerai, välkommen i gänget!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Ska fortsätta läsa på och vet att nästa ska ha Tritium. Misstänker att det kommer att kosta på. Älskar att denna inte har ngn sek visare eller datum. Gillar SW tavlan men svårt med glasbaksidan.Perfekt första Panerai, välkommen i gänget!
Glasbaksidan behöver du ju inte titta påTack. Ska fortsätta läsa på och vet att nästa ska ha Tritium. Misstänker att det kommer att kosta på. Älskar att denna inte har ngn sek visare eller datum. Gillar SW tavlan men svårt med glasbaksidan.
Precis så jag resonerade.Glasbaksidan behöver du ju inte titta på![]()
Grattis, ju äldre du tittar på ju närmare Paneraisjälen du kommer, desto färre glasbaksidor ser du. Just sayin`! 1997 är ju ett magiskt år, men mellan 1997 och säg 2006 finns det mycket roligt.Precis så jag resonerade.
Denna är en 05a. 97a låter lockande.Grattis, ju äldre du tittar på ju närmare Paneraisjälen du kommer, desto färre glasbaksidor ser du. Just sayin`! 1997 är ju ett magiskt år, men mellan 1997 och säg 2006 finns det mycket roligt.
Grattis och välkommenDenna är en 05a. 97a låter lockande.
Tack! Precis så ska det se ut!! GrattisGrattis och välkommenSuperb förstapanna!
... och på tal om 97or... Här är min Pre-A 001
![]()
![]()
Kul, välkommen! Få klockor som har det som baspannorna har. Grattis och välkommen till andra sidan broderTack! Är den första. Jo hade suttit fint med en mil panna men måste ju börja någonstans?
Kul, välkommen! Få klockor som har det som baspannorna har. Grattis och välkommen till andra sidan broder
Jag inser nu att vi alla har haft fel färger på våra gummin i sommar. @pbandwatches på insta.
Sjukt bra!
![]()
Sådär ja! About time!
Din pod var starkt bidragande.Sådär ja! About time!
Grattis!
Mycket glädjande att höra!Din pod var starkt bidragande.![]()
Snyggt, 112 var även min första och den som förstörde mig
Eller inte....Jag inser nu att vi alla har haft fel färger på våra gummin i sommar. @pbandwatches på insta.
![]()
Ska du behålla?Den tavlan...
![]()
Man måste ju marknadsföraSka du behålla?
NopSka du behålla?
...utan i stället?
Precis ......utan i stället?![]()
...utan i stället?![]()
Han har redan köpt! Han skickade en selfie till mig för en liten stund senPrecis ...
Han svarade inte när jag frågade.
Han har redan köpt! Han skickade en selfie till mig för en liten stund sen
![]()
HAHAHAHA. Plastikoperationen lär ju ha kostat en del också. Fast armhåret har han inte rakat.Han har redan köpt! Han skickade en selfie till mig för en liten stund sen
![]()