Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tyvärr har nog inte baren öppnat ännu...Helt fantastiskt, man kan tydligen köpa "världens snyggaste klocka" för vrakpris. @watchwelder 's inkorg torde vara lika full som genomsnitts passageraren på Finlandskryssning en lönehelg...
Tyvärr hårda fakta. K&S suger pung. Det är REA-prisernas förlovade land. Och ju mer du sprattlar desto snabbare sjunker intresset. Dra dem på Blocket eller Tratten till lön. Obegriplig men så är det. Dessutom så har du redan skickat en tydligt felaktig signal genom priset. Du har två av de bästa modellerna, full-set och i superskick. Tålamod och rätt pris ger en bra affär. Bråttom förlorar. Höj priset med en tusing styck och ta ett Finaxlån om det kniper. Det är inte bra, men bättre ;Dtyvärr har nog inte baren öppnat ännu...
Det finns alltid en bar öppen nånstans.tyvärr har nog inte baren öppnat ännu...
? Utveckla!Verkar som det ligger en zodiac på Ica å väntar! Ett ofrivilligt köp kan man säga.....
Läckraste wolfen ever!!Varg blir det idag...![]()
Dem höll på att hamna där när jag låg o kollade NHL i natt...Men får vänta lite, brukar alltid bli lite för impulsiv på natten...Tyvärr hårda fakta. K&S suger pung. Det är REA-prisernas förlovade land. Och ju mer du sprattlar desto snabbare sjunker intresset. Dra dem på Blocket eller Tratten till lön. Obegriplig men så är det. Dessutom så har du redan skickat en tydligt felaktig signal genom priset. Du har två av de bästa modellerna, full-set och i superskick. Tålamod och rätt pris ger en bra affär. Bråttom förlorar. Höj priset med en tusing styck och ta ett Finaxlån om det kniper. Det är inte bra, men bättre ;D
Jag gillar hur dag och datum bildar ett utropstecken, som att verkligen markera att att det inte är en klocka utan ett superlativ för handleden.Varg blir det idag...![]()
Jo jag har ju varit lite sugen på en zodiac och har helt enkelt kollat runt och haft ögona öppna. Vele Pelle som jag är så kan jag inte bestämma mig å få tummen ur! Hade sparat en favorit på tradera, plinga till i telefonen att nu var det 3min kvar. Går in å kollar budet å tänker ähhh skiter it! Trycker bakåt... tror jag men råkar trycka på lägg bud (är ju ett förinställt bud som ligger över det högsta) fackkk tänkte jag! Är säkert nån som lägger ett bud det sista men det gjorde ingen.... så nu sitter jag här med en sjö drake. Får se vad jag tycker om den.? Utveckla!
Mycket bra initiativJo jag har ju varit lite sugen på en zodiac och har helt enkelt kollat runt och haft ögona öppna. Vele Pelle som jag är så kan jag inte bestämma mig å få tummen ur! Hade sparat en favorit på tradera, plinga till i telefonen att nu var det 3min kvar. Går in å kollar budet å tänker ähhh skiter it! Trycker bakåt... tror jag men råkar trycka på lägg bud (är ju ett förinställt bud som ligger över det högsta) fackkk tänkte jag! Är säkert nån som lägger ett bud det sista men det gjorde ingen.... så nu sitter jag här med en sjö drake. Får se vad jag tycker om den.
![]()
Den Daytonablå är skitsnygg. Verkar vara oförklarligt svårsåld. Stort grattis till ett extremt lågt pris. Inget å tjura över. Nu är du med i matchen. Bara å byta el sälja om den inte gungar din båt.Jo jag har ju varit lite sugen på en zodiac och har helt enkelt kollat runt och haft ögona öppna. Vele Pelle som jag är så kan jag inte bestämma mig å få tummen ur! Hade sparat en favorit på tradera, plinga till i telefonen att nu var det 3min kvar. Går in å kollar budet å tänker ähhh skiter it! Trycker bakåt... tror jag men råkar trycka på lägg bud (är ju ett förinställt bud som ligger över det högsta) fackkk tänkte jag! Är säkert nån som lägger ett bud det sista men det gjorde ingen.... så nu sitter jag här med en sjö drake. Får se vad jag tycker om den.
![]()
Ping @Eric Jajjamensan PApropå sjödrake....
Mums!!
![]()
Eller va? Näh! Vilken?
Jo kom igen nu... Det finns kopplingar till en frukt.Eller va? Näh! Vilken?
Den är helt klart snyggare i verkligheten än på bild! Mina andra klockor känns genast jävligt gråa och tråkiga.... typ väldigt vanliga!? En riktig färgklick i vardagen som gör att man blir glad när man tittar på den, somrig är bara förnamnet!Den Daytonablå är skitsnygg. Verkar vara oförklarligt svårsåld. Stort grattis till ett extremt lågt pris. Inget å tjura över. Nu är du med i matchen. Bara å byta el sälja om den inte gungar din båt.
Det är köpares marknad just nu. Har lagt paus på alla mina försäljningar. Bra läge att kliva in...
Jäpp! Å jävligt racing. En uppmaning att aldrig köra långsammare än 150 km/h.Den är helt klart snyggare i verkligheten än på bild! Mina andra klockor känns genast jävligt gråa och tråkiga.... typ väldigt vanliga!? En riktig färgklick i vardagen som gör att man blir glad när man tittar på den, somrig är bara förnamnet!
![]()
AaaaaahJo kom igen nu... Det finns kopplingar till en frukt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!Aaaaaah
Du trånar efter äpplet!
Ja det är det och Ja, man kan polera men smidigt.... Det är nog en subjektiv frågaÄr det mineralglas på sjö draken? Kan man polera bort ytrepor på nått smidigt sätt?