• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.4%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.7%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.2%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 55 31.6%

• Totala väljare
    174
Vargen VS HMS Belos. 2 dykverktyg, 2 giganter framtagna genom nogran precision och skarp ingenjörskonst fullt kapabla för sin uppgift!
image.jpeg

Försöker komma i form från alla tiders fyllekalas med gott sällskap på armen!
image.jpeg

Du kan ju inte lätta iväg den där nu @watchwelder ! Har gått och suktat och letat efter en peppsi i ett halvår fram till för 2 veckor sedan då tålamodet tröt och 2 års klockbudget hamnade i Småland och jag blev med bl.a. en svart/svart varg. Nä, behåll och se till att sätta lite fart på det där instagramkontot!

Du kan ju inte lätta iväg den där nu @watchwelder ! Har gått och suktat och letat efter en peppsi i ett halvår fram till för 2 veckor sedan då tålamodet tröt och 2 års klockbudget hamnade i Småland och jag blev med bl.a. en svart/svart varg. Nä, behåll och se till att sätta lite fart på det där instagramkontot!
Den kommer inte skickas någonstans! Den kommer stanna för evigt.
Glömmer av det lite ibland men ska jobba på det:D

Tufft jobb och hitta Wolf Pepsi. Finns 2 i världen...
Båda moddade av mig.

Nej @Jonte73 bara kul att kolla runt där, bor inte så långt där ifrån å är man pappaledig så är det en perfekt sysselsättning att ta färjan dit för att kolla lite fartyg å båtar. Har ju hänt en del på Beckholmen senaste åren, var mer rock ´n roll där förr i tiden.

Nej @Jonte73 bara kul att kolla runt där, bor inte så långt där ifrån å är man pappaledig så är det en perfekt sysselsättning att ta färjan dit för att kolla lite fartyg å båtar. Har ju hänt en del på Beckholmen senaste åren, var mer rock ´n roll där förr i tiden.
Är ju skyddsobjekt sen ett par år så flanerandet på omr är över dessvärre.
Därav funderingen .
Helt klart ett intressant ställe .

En bild från förra besöket .
image.jpeg

• Like
Reactions: cRw
Tillbaka
Topp