• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

  • Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

    Röster: 44 25.9%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

    Röster: 50 29.4%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

    Röster: 23 13.5%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

    Röster: 53 31.2%

  • Totala väljare
    170
Personligen anser jag att detta är helt normalt
IMG_20170629_163007.jpg
Lite få men i övrigt fullt normalt :D
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Det börjar blippar in likes på gamla poster från dig och plötsligt siter jag också och läser om tråden.
Ha, ha. Konstaterar två saker. 1. Det är något allvarligt fel på mig. 2. Allt man behöver veta om Zodiac finns insprängt i tråden.
Riktigt, riktigt roligt.
Jaa, det är fel på dig. Dessutom smittar det. Flera Zodiacs är det enda som hjälper.
:)
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Efter att ha plöjt 185 sidor sex, droger och rock'n roll har jag fastnat för dessa, vad är ref etc @Eric Jajjamensan P
QUOTE="Eric Jajjamensan P, post: 433455, member: 10"]Specialare med extra allt. Allstar Chrono är bred och tjock med extra allt. Komplett med attityd och divalater. Svart som natten. Klockornas Cyndee Peters...
pygusade.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk[/QUOTE]
 
Efter att ha plöjt 185 sidor sex, droger och rock'n roll har jag fastnat för dessa, vad är ref etc @Eric Jajjamensan P
QUOTE="Eric Jajjamensan P, post: 433455, member: 10"]Specialare med extra allt. Allstar Chrono är bred och tjock med extra allt. Komplett med attityd och divalater. Svart som natten. Klockornas Cyndee Peters...
pygusade.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
[/QUOTE]
ZO7503 är en SST/ Super Sport Timer precis som den jag bär idag. Härlig klocka.
ZO5506 är en Allstar. Ett riktigt as. 46mm tror jag. Rolig en stund men ingen favorit. Jag känner mig inte direkt hämnad nuförtiden, men min tidigare frispråkighet förvånar ibland.
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
ZO7503 är en SST/ Super Sport Timer precis som den jag bär idag. Härlig klocka.
ZO5506 är en Allstar. Ett riktigt as. 46mm tror jag. Rolig en stund men ingen favorit. Jag känner mig inte direkt hämnad nuförtiden, men min tidigare frispråkighet förvånar ibland.[/QUOTE]
Har du fler bilder på dom, tanka gärna upp
 
ZO7503 är en SST/ Super Sport Timer precis som den jag bär idag. Härlig klocka.
ZO5506 är en Allstar. Ett riktigt as. 46mm tror jag. Rolig en stund men ingen favorit. Jag känner mig inte direkt hämnad nuförtiden, men min tidigare frispråkighet förvånar ibland.
Har du fler bilder på dom, tanka gärna upp[/QUOTE]
Nix, sparar mycket lite bilder. Det är tråden som gäller.
 
Topp