Moody
Guld
Jaha, kan ingenting om Zodiac så jag visste inte att den var så "dyr".Jag vill ha 7500kr för den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaha, kan ingenting om Zodiac så jag visste inte att den var så "dyr".Jag vill ha 7500kr för den.
Det är ett fyndJaha, kan ingenting om Zodiac så jag visste inte att den var så "dyr".
Det är det säkert, när jag sa dyr så menade jag att den är dyr för mig.Det är ett fynd
Det finns billigare inkörsdrogerDet är det säkert, när jag sa dyr så menade jag att den är dyr för mig.![]()
Haha, de flesta Zodiacs jag har sett har varit lite billigare, därav min förvåning när du skrev priset.Det finns billigare inkörsdroger![]()
Nya automatiska generationen. Kolla quartz Sea Wolfen för några poster sedan...Haha, de flesta Zodiacs jag har sett har varit lite billigare, därav min förvåning när du skrev priset.![]()
Hehe okAbsolut fin, men tyvärr liiite för klumpig för min smak.![]()
Lite få men i övrigt fullt normaltPersonligen anser jag att detta är helt normalt![]()
Den finns i en 40mm variant...Absolut fin, men tyvärr liiite för klumpig för min smak.![]()
Nästa vecka blir en spännande vecka i tråden.Nytt på väg.
Tack Eric
![]()
![]()
Snodda bilder
MmmmNästa vecka blir en spännande vecka i tråden.
Gillar boetten, tavlan väldigt säregen, kan tänka mig att den är kul i solskenet. Trevliga pushers och kronskydd!Idag quartzare då det ska knegas hårt. SST:n i 2000-tals versionen är en riktigt cool historia med en underbar och säregen tavla.![]()
Walking down the memory lane....Jag har blivit Zodie!!!! Funderar på att inte hämta ut en värdepost som ligger och väntar på måndag....![]()
Det börjar blippa in likes på gamla poster från dig och plötsligt siter jag också och läser om tråden.Walking down the memory lane....
Är det den som landat hos mig? Den är rent adrenalinCheck it out!!! Så jäkla fiiiin! [emoji2]
![]()
Jaa, det är fel på dig. Dessutom smittar det. Flera Zodiacs är det enda som hjälper.Det börjar blippar in likes på gamla poster från dig och plötsligt siter jag också och läser om tråden.
Ha, ha. Konstaterar två saker. 1. Det är något allvarligt fel på mig. 2. Allt man behöver veta om Zodiac finns insprängt i tråden.
Riktigt, riktigt roligt.
Inledningen är guld!Det börjar blippa in likes på gamla poster från dig och plötsligt siter jag också och läser om tråden.
Ha, ha. Konstaterar två saker. 1. Det är något allvarligt fel på mig. 2. Allt man behöver veta om Zodiac finns insprängt i tråden.
Riktigt, riktigt roligt.
Plöjer igenom tråden från början idag, en hel del anabolt godisDet börjar blippa in likes på gamla poster från dig och plötsligt siter jag också och läser om tråden.
Riktigt, riktigt roligt.
[/QUOTE]Efter att ha plöjt 185 sidor sex, droger och rock'n roll har jag fastnat för dessa, vad är ref etc @Eric Jajjamensan P
QUOTE="Eric Jajjamensan P, post: 433455, member: 10"]Specialare med extra allt. Allstar Chrono är bred och tjock med extra allt. Komplett med attityd och divalater. Svart som natten. Klockornas Cyndee Peters...
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har du fler bilder på dom, tanka gärna upp[/QUOTE]ZO7503 är en SST/ Super Sport Timer precis som den jag bär idag. Härlig klocka.
ZO5506 är en Allstar. Ett riktigt as. 46mm tror jag. Rolig en stund men ingen favorit. Jag känner mig inte direkt hämnad nuförtiden, men min tidigare frispråkighet förvånar ibland.