Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du inte slå in i fint papper fyller ju år när jag kommer hem .Här är glimten @Morotsmannen![]()
Kollar, fast det känns som jag gjort det innan...![]()
Minns du den här @Eric Jajjamensan P ?
Jag krossade glaset för 2,5 år sen och beklagade mig här för ca 2 år sen. Var då så irriterad på glaset så jag la den i en låda och idag när någon gillade bilden på den så hade irritationen släppt
Hur stora är chanserna att hitta ett glas till en ZO4000?
Den är såå fin 9504:an! Ett luftigt, lagom glest mesh såklartVad ska man hänga denna rackare på?
![]()
StekhettRedo för solen...![]()
Shit den vill jag ha juRedo för solen...![]()
Schteeeek!Redo för solen...![]()
Vad är små handleder? Jag ska se om jag kan få någon med liknande handleder att modella med min.Hur ser en super seawolf 68 ut på små handleder tro, är sjukt sugen på en... Men är osäker
Det var jag också, men slog till till slut. Nu är frågan mest vilken variant som blir nästaHur ser en super seawolf 68 ut på små handleder tro, är sjukt sugen på en... Men är osäker
Inget att tveka omHur ser en super seawolf 68 ut på små handleder tro, är sjukt sugen på en... Men är osäker
Aaarrrg kanske valde jag fel modell i alla fallRedo för solen...![]()
Go natt!Godnatt Zodies![]()
Har ungefär 16cmVad är små handleder? Jag ska se om jag kan få någon med liknande handleder att modella med min.
Men det löste sig med bilder i tråden på 16,5cm handled. Kolla bakåt.Har ungefär 16cm
Det är liiite VanhedenSjukt snygg matchning.![]()
![]()
Nääääh. Den är apfräschDet är liiite Vanheden
Frugan har lite under 16cm men bangar inte lite större.Men det löste sig med bilder i tråden på 16,5cm handled. Kolla bakåt.
Ser ju ut att sitta bra!Frugan har lite under 16cm men bangar inte lite större.![]()
Den är jättefin den där. Synd att man har vuxit ur de bautastora. Klarar knappt 40 längre, men man kan väl ändra sig. Eller hur Eric?Läser lite i tråden: Girighet och dubbelmoral...
Vill inte bumpa den tråden genom att skriva i den. Men konstaterar bara att halten idioter är revolutionerande hög. Näh, ju mer jag ser av KS desto bättre klarar jag mig härinne.
God morgon gott folk!
![]()