Tackar, grymt fin klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar, grymt fin klocka!
Välkommen!Nämen hörni, nu är man en del av sekten!
Fick bli en liten bärs bakom KXII med gott sällskap...![]()
![]()
Nämen hörni, nu är man en del av sekten!
Fick bli en liten bärs bakom KXII med gott sällskap...![]()
![]()
TackarBjuder på en till!
![]()
Jag gör detsammaBjuder på en till!
![]()
One of the best bracelet design made by Zodiac![]()
This one is the 20mm the 22mm is on my red SD22mm lugs?
SD chrono?
Villka spännen snackar du om? Vet inte om zodiac säljer sina nuvarande separat eller om det blir att köpa deras band. Men det är genom zodiacs hemsida man kan köpa zodde nya band. Annars är det typ här på ks osv man köper dom gamla spännena. Vet inte om exempelvis @nicklas_718 har några spännen kvar.Någon som vet en bra hemsida med rimliga priser för zodiacstraps/spännen osv?
Tack på förhand!![]()
Nej haha det var inte specifikt något spänne eller band. Frågan var mer allmänt om band från zodiacVillka spännen snackar du om? Vet inte om zodiac säljer sina nuvarande separat eller om det blir att köpa deras band. Men det är genom zodiacs hemsida man kan köpa zodde nya band. Annars är det typ här på ks osv man köper dom gamla spännena. Vet inte om exempelvis @nicklas_718 har några spännen kvar.
Zodiacs hemsida annars beggat genom Ebay osv då.Nej haha det var inte specifikt något spänne eller band. Frågan var mer allmänt om band från zodiac![]()
Alla spännen är såldaVillka spännen snackar du om? Vet inte om zodiac säljer sina nuvarande separat eller om det blir att köpa deras band. Men det är genom zodiacs hemsida man kan köpa zodde nya band. Annars är det typ här på ks osv man köper dom gamla spännena. Vet inte om exempelvis @nicklas_718 har några spännen kvar.
Du har Page&Cooper som AD i Europa.Går ju inte att beställa saker från Zodiacs hemsida...
Får nog bli annat, eller Ebay?
Går ju inte att beställa saker från Zodiacs hemsida...
Får nog bli annat, eller Ebay?
well, it's hard to find straps or bracelet for sale, you have a chance with ebay for old models. For new models you can order from Zodiac but for expensive prices.Nej haha det var inte specifikt något spänne eller band. Frågan var mer allmänt om band från zodiac![]()
Tycker INTE om ditt lag men jag tjänade en lite slant på dom...så det är ju braLuis Garcia, He drinks sangria, He came from Barca to Liverpool, He's five foot seven, He's football heaven, So please don't take our Luis away...
Uppladdningen inför kvällens final är i full gång, givetvis ackompanjerad av Zodiac!
![]()
Hur gick det?Luis Garcia, He drinks sangria, He came from Barca to Liverpool, He's five foot seven, He's football heaven, So please don't take our Luis away...
Uppladdningen inför kvällens final är i full gång, givetvis ackompanjerad av Zodiac!
![]()
Besökte mina föräldrar i helgen hittade den här i min mammas smyckeslåda![]()
Vet att du har andra lagsympatier, så fint att du kunde tjäna en slant på ossTycker INTE om ditt lag men jag tjänade en lite slant på dom...så det är ju bra![]()
Det gick så bra att jag fortfarande knappt kan förstå detHur gick det?
Grattis! Jag är inget Pool-fan men jag minns fortfarande Ian Rushs mustasch.Vet att du har andra lagsympatier, så fint att du kunde tjäna en slant på oss
Det gick så bra att jag fortfarande knappt kan förstå det
Kanske inte den roligaste matchen för den neutrala, men aldrig varit med om en mer underbar 2-0 seger![]()