Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Zodiac såklart!
BästaFortsätter sälja av lite Zodiacs. Denna är uppe på K&S nu.
Varför en komplett exit från zodiac?Nu säljs den sista av mina Zodiac och det är inte vilken som helst utan kronjuvelen, Z09917. En underbar Chronograph med ETA Valjoux 7750. Svarta tavlan. Även den fina originallänk med skruvade länkbitar medföljer. Allt i absolut bästa skick!
Skicka PM om intresserad.
Såg att meningen blev lite galen, menar att det är den sista Zodiac som säljs Har kvar några till så klartVarför en komplett exit från zodiac?
Ja, den är fin!
Shit, den var fin. Är den här också limited edition?
Yes LE. Love itShit, den var fin. Är den här också limited edition?
Nice! A superb trio .
hahahaBilen packad och jag har varit klar i en kvart... var är övriga familjen
Brukar vara så ,rejäl reseklocka i dag ser jag.Bilen packad och jag har varit klar i en kvart... var är övriga familjen
Edit: fel datum... jag vet, kollar bara om det är 12 el. 24 h fel...
Bah...såg nu att jag var tvåa på bollenEn ”Håll käften” klocka
GMT Limited-Edition
En av dom bästa imoNu säljs den sista av mina Zodiac och det är inte vilken som helst utan kronjuvelen, Z09917. En underbar Chronograph med ETA Valjoux 7750. Svarta tavlan. Även den fina originallänk med skruvade länkbitar medföljer. Allt i absolut bästa skick!
Nu kör vi lite helgpris!Nu säljs den sista av mina Zodiac och det är inte vilken som helst utan kronjuvelen, Z09917. En underbar Chronograph med ETA Valjoux 7750. Svarta tavlan. Även den fina originallänk med skruvade länkbitar medföljer. Allt i absolut bästa skick!
Lätt deras snyggaste limited edition, man skulle ha varit snabbare på köpknappen där..En ”Håll käften” klocka
GMT Limited-Edition
Hade inte tackat nej, men tycker personligen att denna är lätt deras snyggaste LELätt deras snyggaste limited edition, man skulle ha varit snabbare på köpknappen där..