Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tog en bra stund att hitta ett nytt jubilee. Hittade dock en behjälplig AD ifrån fossil gruppen som kunde beställa! Känns som en helt ny klocka och helt rätt
Jag köpte jubille länken i Oslo ifrån http://urmakernitorggata.no/ fick betala 2450 Nok. Denna länken borde varit standard på Aerospace gillar dock inte pushpins!Vilken AD och till vilket pris?
Jag köpte jubille länken i Oslo ifrån http://urmakernitorggata.no/ fick betala 2450 Nok. Denna länken borde varit standard på Aerospace gillar dock inte pushpins!
Jag har vi omvägar fått möjligheten att köpa 1, eller 2 om jag skulle ha råd , unika Zodiacs. Klockorna är väldigt ovanliga och även väldigt dyra. Affären kommer i sådana fall ske först sent i höst då klockorna kan komma till Sverige från USA.
Detta öppnar upp för en unik möjlighet för er övriga Zodiacers
Då jag kommer släppa iväg några unika keepers!
Följande klockor kommer hamna på köp och sälj, men först får ni chansen!
1. Zodiac Super sea wolf 68
Fullset på Zodiac mesh, orange bonetto gummi finns också vid intresse. Nära nyskick!
2. Zodiac Oceanaire divers club Orange
Fullset. Extremt ovanlig modell och ännu ovanligare på originallänk då modellen som standard kom på gummi. Extremt bra skick, mkt nära nyskick.
3. Zodiac Oceanaire divers club Gul
Fullset. Den mest eftertraktade och dyraste modellen av Oceanaire. Detta exemplar är välanvänt men utan djupare slitage på caset. Finns dock mer slitage på länken.
4. Zodiac V-wolf hulk
Fullset. Uttagen som NOS 2018 med stämplad garanti 2018.
Skicket är extremt bra!
5. Zodiac V-wolf Superman
Fullset. Extremt bra skick, nära nyskick.
Fortfarande plast på delar av spännet.
6. Zodiac Classic sea dragon chrono
En ovanlig mellanmodell, quartz men utan dykar-bezel. Skicket är mycket bra, endast små hairlines på polerade ytor. Tavlan är extremt snygg med mönster och Colosseum-index.
Jag har även en Zodiac original jubilee-länk passande V-wolf. Extremt eftertraktad och extremt svårhittad.
Bra priser utlovas, men notera att detta är topnotch Zodiacs!
Den gula hamnade härDen Gula är såld, bra priser utlovas på resten också!
Senare i veckan hamnar flertalet av dessa på Köp och Sälj...
Edit, även den bruna chronografen är nu såld!
creme chantilly of Zodiac Oceanaire congratsDen gula hamnade här
Tackar!creme chantilly of Zodiac Oceanaire congrats
Den gula hamnade här
Tackar, riktigt nöjd än så länge, även om den är storStort grattis till en helt magisk pjäs!
Tackar, riktigt nöjd än så länge, även om den är stor
Ja 45, skön närvaroDet gör mig glad att höra! Ja, är den 45mm? En rejäl pjäs med i mina ögon en härlig närvaro på handleden!
Ja 45, skön närvaro
Fått till länken nu, så den sitter bekvämt. Har beställt ett gummi - får se hur det känns när det kommer.
Dottern tyckte jag skulle sätta på mitt gula gummi, för då skulle den se ut som Leos Lekland (gapskratt). Så den utlovade coolheten (@JonasUppsala ) verkar inte gå hem hos den yngre generationen
Dubbel- (nej blir nog trippel) post
Kul dinka, aldrig sett förut så gärna fler bilderMan ser det man vill se..
Tack! Några snabbskott, datum ej ställt..Kul dinka, aldrig sett förut så gärna fler bilder