Pohlaren Eric
Jaktledare
Vad ska du ha på dig då?It's time for the gathering......![]()
En sån här?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ska du ha på dig då?It's time for the gathering......![]()
Du har säkert en kopiator i korridoren på ditt kontor. Kan du inte dra en kopia på den och skicka till @Equilibrium att saxa ut. Så han kommer nånvart...Nya kläder på Grey Wolf...klart han ska ha oyster...
![]()
![]()
Men vem räknar21,5h utan ett inlägg i den här tråden. Är det någon hemlig gtg där det inte finns någon 4G som jag missat eller vad är det som händer?![]()
Så där fint tecknar inte jagVad ska du ha på dig då?
En sån här?
![]()
Äh, jag har råd. Du får den. Skicka din adress.Så där fint tecknar inte jag![]()
Väntar ju på att det ska dyka upp en biljett i brevlådan så att jag kan åka över med lådorna så att han slipper gå Zodiaclös längre...Du har säkert en kopiator i korridoren på ditt kontor. Kan du inte dra en kopia på den och skicka till @Equilibrium att saxa ut. Så han kommer nånvart...![]()
Ajajaj! Urläcker! Gärna lite fler bilder, så att man får se hur meshet matchar..Hostile Take Over!
Hon stjäl av mig, jag stjäl av henne...![]()
Perfekt!Ajajaj! Urläcker! Gärna lite fler bilder, så att man får se hur meshet matchar..
Perfekt indeed!Perfekt!
![]()
Köp en 3D skrivare!Så där fint tecknar inte jag![]()
Klart att du ska ha den!Hostile Take Over!
Hon stjäl av mig, jag stjäl av henne...![]()
Det ser verkligen ut att stämma! Tack!!Ser ut som en zo2255
Bars av en dam vars pojkvän köpte den åt henne?Är det någon här som kanske kan upplysa mig om vad det var för ref på den zodiac jag provade en mörk och regnig sommarnatt för 5år sedan?![]()
Som ni säkert ser var jag tillräckligt under bordet för att sätta på mig klockan upp och ner...
Inte den blekaste hur den kom in i familjen, har för mig att sonen i hushållet hade fått den av sin extremt klockintresserad far. Men som sagt, jag bär den upp och ner... Hitta bilden på min dator här och fick ett omedelbart ha-begär.Bars av en dam vars pojkvän köpte den åt henne?
Den där har jag sålt. Ovanlig klocka, ovanligare länk. I kombination sannolikt bara en i Sverige...
Ovanlig färg. Racinglänken släpptes bara till tre modeller och är idag hardcore raritet.Inte den blekaste hur den kom in i familjen, har för mig att sonen i hushållet hade fått den av sin extremt klockintresserad far. Men som sagt, jag bär den upp och ner... Hitta bilden på min dator här och fick ett omedelbart ha-begär.
Vad är det som är ovanligt med länken? Eller klockan för den delen?
Jag har en liten guldare och den bärs allt för sällan. Jag tror tyvärr det skulle bli detsamma för denna. Men mycket trevlig klocka.Sprang på denna på eBay, något för @MariaE eller någon annan Zodiac-dam kanske?
http://www.ebay.com/itm/Ladies-Vint...l-Hand-Wind-/331634315892?hash=item4d36f21274
Fint och prisvärt (antar jag) alternativ till Oysterquartz Datejust !Håller alltid
![]()
Den är inget alternativ. Den är Nirvana. Bemöter det och det allmänt slappa förhållningssättet till Rolex tidigare i tråden.Fint och prisvärt (antar jag) alternativ till Oysterquartz Datejust !
Nu blev jag stum som Hedlund...Den är inget alternativ. Den är Nirvana. Bemöter det och det allmänt slappa förhållningssättet till Rolex tidigare i tråden.
Rolex är som knark. Har inget emot det i sig, men det är katastrof för vilket umgänge du hamnar i...
Har varit i dvala... Vad är detta...på bilden alltså?Den har allt. Sex, glamour, handgemäng och annat raffel...
Klocksnacks i särklass yppersta underhållning.![]()