Pohlaren Eric
Jaktledare
Badass Dragon Wing.Har varit i dvala... Vad är detta...på bilden alltså?
/J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Badass Dragon Wing.Har varit i dvala... Vad är detta...på bilden alltså?
/J
Eller Desert Hawk. Fast det är ju fult att rätta folk, man vill ju inte vara en messerschmitter...Badass Dragon Wing.
Då kan man hamna på schavotten !Eller Desert Hawk. Fast det är ju fult att rätta folk, man vill ju inte vara en messerschmitter...![]()
HrrmEller Desert Hawk. Fast det är ju fult att rätta folk, man vill ju inte vara en messerschmitter...![]()
Så vad är det? Ingen som vet säkert? Samma produkt men olika namn beroende på var i världen jag köper den - som bilindustrin brukar göra?Eller Desert Hawk. Fast det är ju fult att rätta folk, man vill ju inte vara en messerschmitter...![]()
Det är en Desert Hawk Chrono.Så vad är det? Ingen som vet säkert? Samma produkt men olika namn beroende på var i världen jag köper den - som bilindustrin brukar göra?
/J
Nej, jag var inte riktigt vaken. ZO2504 Desert Hawk.Det är en Desert Hawk Chrono.
Det känns som du döljer det faktum att alla dessa klockor är Cerisa...Lek med kamera. Och galen rensning a la Gökboet fortsätter...
![]()
![]()
![]()
Hehe!Det känns som du döljer det faktum att alla dessa klockor är Cerisa...
Äääääh, måste få rycka i kedjan lite.Forever
![]()
Oupf! That's a nice watch you've got there!Avidentifierat
Like New...![]()
U tooOupf! That's a nice watch you've got there!
Nummer tre rök innan jag ens hann gå och byta om till pyjamasbrallerna.U too
Ännu en avidentifierad...![]()
Men va faaa..siken.. Var den cerise?!Nummer tre rök innan jag ens hann gå och byta om till pyjamasbrallerna.
Det gäller alltså att va på hugget.... Like a Cobra!
Du kan va lugn... Den va blåMen va faaa..siken.. Var den cerise?!![]()
Jag är inte förvånad. När ska du lägga ut något som går utanför ramarna?Du kan va lugn... Den va blå![]()
Det kommer.. no worries!.Jag är inte förvånad. När ska du lägga ut något som går utanför ramarna?![]()
Ser detta oxå, ja mår så konstigt att ja funderar på att sälja moppen hahaZodiac V-Wolf med svart tavla till salu nu på köp/sälj !!!
Satfläsk vad trevlig den är!Zodiac V-Wolf med svart tavla till salu nu på köp/sälj !!!
Fråga om han vill bytaSer detta oxå, ja mår så konstigt att ja funderar på att sälja moppen haha
De har han aldrig råd med monterade cykel kärra på henne ikväll. Går numera som långtradareFråga om han vill byta![]()
Ta min V-Sport GMT när du ändå är igång2000kr!?!?!
Tar inte någon den, tar jag den av reeeen princip...