Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvinnor gillar bling bling! Kör på nån länk som glittrar så kommer hon bli nöjd, å så länge hon e nöjd kommer du vara nöjd!Nyinskaffad sjödrake till frugan. Måste bara uppgradera armband - det solblekta föll henne inte i smaken.
Var vänder man sig nu när vår allas ledare lagt zodiac-skorna på hyllan och skönt vilar fötterna på soffbordet?![]()
Länk eller rosa plast det är frågan? Och går det överhuvudtaget hitta?
Jag ska kolla i gömmorna under påsken och se om det går att lösa nåt.Nyinskaffad sjödrake till frugan. Måste bara uppgradera armband - det solblekta föll henne inte i smaken.
Var vänder man sig nu när vår allas ledare lagt zodiac-skorna på hyllan och skönt vilar fötterna på soffbordet?![]()
Nyinskaffad sjödrake till frugan. Måste bara uppgradera armband - det solblekta föll henne inte i smaken.
Mesh är faktiskt snyggt på den lille draken.Ett vitt gummi hade väl varit snyggt? Antingen det @Andy McB ev kan ordna eller så köper du ett billigt av @Royal Straps här:
https://klocksnack.se/threads/nytt-i-vår-outlet-13-3-2016-alltid-halva-priset-bara-för-medlemmar.28358/
Meshband hade varit trevligt också kanske (finns att hitta för ~150SEK och uppåt med varierande kvalité):
http://www.strapcode.com/store/21mm...eployant-strap-brush-p-2535.html#.VvODMeLhDRY
Jag gillar mesh! Funkar kanon på min GMT. Men när jag föreslog mesh för hennes sjödrake rynkades det på näsan. Tyvärr.Flyger som satan på sharkmesh .
Ingen idé att vänta, visa nuVitt gummi hittat. Nära nyskick, tyvärr missfärgat. Kommer från ett skyltex jag fick tag på för nåt år sen. Så det är solblekt.![]()
Men under helgen kommer nog nåt annat skoj att dyka upp![]()
Det kommer... Tålamod misterIngen idé att vänta, visa nu![]()
Snyggt påskgrön drake med stänk av påskgult. Gillar!Glad Påsk!!
![]()
Mycket intressant!Happy Easter!
Det va ingen skattkista jag har tagit över, det va snarare en gigantisk vulkan!! Det väller ut stekheta prylar. Blev överhettad och fick ta en paus i form av Leos lekland... Paus och paus, ljudnivån här är ju enorm. Ska ta på mig skyddsdräkt och bekämpa vulkanen senare i eftermiddag![]()
Jag kan inte behålla allt själv, så gniggo kan jag ju inte varaJävligt fina exemplar du vräker ur dig @Andy McB! Är detta nått som kommer att komma till försäljning eller kommer du sitta inne själv på den heliga gralen?
Fler Zodiacs är lösningen på alltAahhhh vilka skapelser, habegäret är stort som mounteverest. Har 3 behöver jag fler...
Förmodligen, men är det sunt!?! Ointressant! Kanske kan fler Zodiac's ge tröst i dessa jobbiga kvaltider...
Jag diggar Oceanaire/DiversClub och reissue av Sea Dragon/Wolf. Passar vidare bollen till @Andy McBOm man vill gå med i Zodiak-Klubben men fått för sig att det skall vara mekaniskt? Vad letar man efter då?