Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en plan som involverar vit tavla kan jag väl avslöja ocksåKanske vitt med vitt?![]()
Äh! Kan väl lika gärna visa den vita, varför spara på gobitarna?Finns en plan som involverar vit tavla kan jag väl avslöja också![]()
Perfekt!!!Orange, Jawohl!
![]()
Kan byta mot den med lila ring?Ghost-tavla + blå ring + racinglänk = superfräsch!
![]()
Säljer just nu bara det jag inte ska ha kvar, så tyvärr inga bytenKan byta mot den med lila ring?
Lägg till ett o i disk så stämmer ju det ocksåVill du ha den ultimata diskupplevelsen?! Då är Zodiac klockan för dig!
![]()
Även bakfyllan blir intressantareLägg till ett o i disk så stämmer ju det också![]()
Bra val. Förhöjde helhetskänslanForumets enda(?) astroquartz fick nytt perlonband och blev lämpligare för vardags användande. Vad tycker panelen?
![]()
Bra val där. Zodiac är verkligen alla årtiders klockval, men framför allt vår/sommar.Idag blev det meshfredag och framåt kvällen lite skönt häng på kusten
Valet av klocka blev inte så svårt då!
![]()
Ja det är härlig vy..Sjöutsikt nice
Tveksamt.Finns det sjödrakar där i djupen?