• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den eviga Zodiac-tråden ni inte visste ni behövde

Vilken period gör mig mest styv?

• Ju mögligare desto bättre, pre-dot är benchmark

Röster: 46 26.6%
  • Dot-Zodiac är historisk viktigare än Dot-Com

Röster: 50 28.9%
  • Fossils batteridrivna ful-period är da-shit

Röster: 23 13.3%
  • Fossils automatiska ansträngning förenar förr-och-nu på bästa sätt!!!

Röster: 54 31.2%

• Totala väljare
    173
IMG_20190614_074924.jpg

Första skolavslutning med dottern.
Den gillar jag undrar var man får tag i ett jubile i guld?

Ok Zodiacers dagen har kommit då jag ska sälja min Zodiac GMT Pepsi med extra allt.
Passa på innan jag lägger ut den på Tradera!

Vad medföljer undrar du säkert? Jo det som medföljer är klockan, original länken (full längd) , ytterboxen, innerbox, tag, Manual och inte minst en EXTRA boett.

Varför säljer jag den? Jo, den används för lite och roligare om någon annan får njuta av dess skönhet.

Vad vill jag ha för den? Jo, jag tycker att 7500kr + 150kr i frakt är ett bra pris.

Bilder? Klart ni får bilder. Varsågoda!
DSC_0584.JPG

DSC_0583.JPG

DSC_0585.JPG

DSC_0587.JPG

DSC_0586.JPG

DSC_0588.JPG
Ojoj en original GMT, kul :snaphappy:

Kräng den bukten för det dubbla!
Skratta hela vägen till banken.
Gör inte du det gör nån annan det som bara vill göra ett par snabba loppor.
Ser helst att den stannar på forumet.

Vi får se om den är såld eller inte. En från forumet som ville köpa den och skulle swisha i fredags, men har dock inte hört ngt från honom och ingen swish trots PM.... Väntar till på måndag men sedan sätts den åter till försäljning igen här på KS.

Ser helst att den stannar på forumet.

Vi får se om den är såld eller inte. En från forumet som ville köpa den och skulle swisha i fredags, men har dock inte hört ngt från honom och ingen swish trots PM.... Väntar till på måndag men sedan sätts den åter till försäljning igen här på KS.
Jag skaffade en Squale gmt i söndags för samma peng. Hade inte den kommit ut så hade jag nog köpt din. Nu är jag ändå sugen på din men det är mest för att göra snabba pengar. Med lite flyt kanske man kan få 10k på Blocket.

Jag skaffade en Squale gmt i söndags för samma peng. Hade inte den kommit ut så hade jag nog köpt din. Nu är jag ändå sugen på din men det är mest för att göra snabba pengar. Med lite flyt kanske man kan få 10k på Blocket.
Nu är inte jag intresserad av klockan ifråga själv, men prisdiskussionen kan vara av värde (Ja jag har svårt att bedöma värdet). Internationellt kan man kanske få 15k, men i Sverige? Hur ligger priserna på klocksnack, tradera, och blocket i förhållande till varandra för udda märken?
Bäst är kanske både att köpa och sälja på klocksnack (privataffärer)?

Nu är inte jag intresserad av klockan ifråga själv, men prisdiskussionen kan vara av värde (Ja jag har svårt att bedöma värdet). Internationellt kan man kanske få 15k, men i Sverige? Hur ligger priserna på klocksnack, tradera, och blocket i förhållande till varandra för udda märken?
Bäst är kanske både att köpa och sälja på klocksnack (privataffärer)?
Jag hade en Doxa som jag inte fick sålt på KS men vi Blocket. Samma med Speedmaster och en Bratte.
Zodiac har jag aldrig försökt med på Blocket.

Tillbaka
Topp