Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte heller men många paneraitrådar håller skön, gemytlig och respektfull ton och klass. Jag har precis hittat hit igen efter några år utan en panna och det är lika trevligt nu som förrVarför är den här tråden så mysig??
Mvh, smygtittare
Vet inte heller men många paneraitrådar håller skön, gemytlig och respektfull ton och klass. Jag har precis hittat hit igen efter några år utan en panna och det är lika trevligt nu som förr
![]()
Grym bild och klocka!!Vet inte heller men många paneraitrådar håller skön, gemytlig och respektfull ton och klass. Jag har precis hittat hit igen efter några år utan en panna och det är lika trevligt nu som förr
![]()
TackarGrym bild och klocka!!
Helgens roligaste inläggBy replacing your morning coffee with green tea you can lose upto 87% of what little joy you still have left in your life.![]()
Sådär, turbo monterad.Lämnat hojen på service, första väntkaffen.
![]()
Något sent på dagen för min smak med kaffe nu men, ändå mysigt.
![]()
Mycket bra kombo. Dock är gummit så sjukt mörkbrunt att jag nästan enbart uppfattar det som svart. Några nyanser ljusare hade inte gjort ngtBrunt gummi och brun tavla, mumma
Mycket bra kombo. Dock är gummit så sjukt mörkbrunt att jag nästan enbart uppfattar det som svart. Några nyanser ljusare hade inte gjort ngt
Det skulle jag absolut kunna göra, bra idéÄr du modig, så lämna i solen lite?
Det skulle jag absolut kunna göra, bra idéSkulle väl dock behövas en hel sommar för att få effekt
![]()
På väg till Aten!![]()
Sol och värme är rena döden för gummi är min erfarenhet.Det skulle jag absolut kunna göra, bra idéSkulle väl dock behövas en hel sommar för att få effekt
![]()