Nya blå alligatorn? Snyggt!Ut på tur, aldrig sur.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya blå alligatorn? Snyggt!Ut på tur, aldrig sur.
![]()
Jajamän, tackar!Nya blå alligatorn? Snyggt!
Välkommen åter.Tror detta är min första post i denna tråd…
![]()
Får antingen börja dricka mer kaffe eller bära Pannan oftare för att få till det…
Japp, håller med!!![]()
god morgon!
idag känns de som de kommer att behövas många koppar!
Bästa kombon av band och klocka i den här tråden hittills ... så himla wow.Efterlunchkaffepanna
![]()
Bästa kombon av band och klocka i den här tråden hittills ... så himla wow.
Och en pvd-klocka.Du behöver ett paneristi sweden strap från Oddface, helt klart
Beställt.Du behöver ett paneristi sweden strap från Oddface, helt klart
Håller med om att @cjperry s bilder skapar ett för mig helt nytt sug efter PVD-panna. Hatten av för klocka, band och fotokunskap!Och en pvd-klocka.
Tackar. Typ det enda jag bär numer. Spännet är spot on också!Bästa kombon av band och klocka i den här tråden hittills ... så himla wow.
Hmm, lite konstigt, för klockan ser väldigt ren och fin ut IRL. Jag får nog kolla upp mobilkameran lite...Du skulle behöva göra som @azcii - tvätta klockan lite![]()
Precis sålt min pvd:ade zero, så tror jag avvaktar. Tycker att pvd gör sig riktigt bra på bild, men med klockan väl på handleden så tröttnade jag tyvärr väldigt snabbt...pvda 590 är alltid en bra idé, något för @apelsin.med.urverk kanske![]()
Tackar. Typ det enda jag bär numer. Spännet är spot on också!
![]()
Brutalt läcker Panna!Kaffepanna 672 för sista gången, över en slarvig espresso helt utan crema på
Arlanda![]()
Hade brunt! Men blått blir nog riktigt snyggtblått gummi till den badboyen tror jag på, tror @azcii hade det till sin 389?
Jo verkligen, är sugen på ett blått och även ett gult och ett vitt till sommaren.blått gummi till den badboyen tror jag på, tror @azcii hade det till sin 389?