Tappat 30 sekunder på två månader. Väldigt tillfredsställande att vrida upp varje söndag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första koppen för dagen och drömmer om nya band till klockan.![]()
![]()
Brukar ”vattenstämpla” mina foton med mitt instagram namn, tyckte det var kul att sätta den på armbandet denna gång.Varför står det beat by time? Vad kommer det ifrån? Känns som ett instagramhandle?
Så.Jävla.Coolt!Provkör bund för en heldag![]()
Najs! Då är vi två i tråden som törsProvkör bund för en heldag![]()
Jag skulle inte säga klumpigt. Men klar närvaro på handleden…Så.Jävla.Coolt!
Blir det inte klumpigt med en panna på bund?
Har bara 47Jag skulle inte säga klumpigt. Men klar närvaro på handleden…
Själva bunddelen kostade 800:- från AD. Men det förutsätter ju att du redan har bandet. Vart i landet bor du? Kanske kan sammanstråla någon GTG i närtid så kan du få prova mittHar bara 47r, frågan är om man vågar beställa ett… risken är att närvaron blir HÖG…
Det låter trevligt!Själva bunddelen kostade 800:- från AD. Men det förutsätter ju att du redan har bandet. Vart i landet bor du? Kanske kan sammanstråla någon GTG i närtid så kan du få prova mitt
Panerai har inget OEM-bund (det på bilden) till 47mm, så du vet. Bara till 44mm.Har bara 47r, frågan är om man vågar beställa ett… risken är att närvaron blir HÖG…
Hör av dig om du passerar mellansverige/Sörmland så får du kika på mitt.Det låter trevligt!
Bor i södra Småland, men reser lite i tjänsten.
Så jävligt alltså?! Men de där 2mm extra fixar ju den modiga lätt med ett litet rakbladPanerai har inget OEM-bund (det på bilden) till 47mm, så du vet. Bara till 44mm.
Eller inte… fast kanske går att komprimera 2mm på bandet om man är riktigt sugen på att köra bundSå jävligt alltså?! Men de där 2mm extra fixar ju den modiga lätt med ett litet rakblad
Tycker inte det; ökad närvaro ≤ testosteronfaktorSå.Jävla.Coolt!
Blir det inte klumpigt med en panna på bund?
Nice, bra med en bundisNajs! Då är vi två i tråden som törs
![]()
Riktigt snygg combo med bandet!Dubbelpostar från fredagstråden
![]()
Tackar, egentligen sytt till brorsan 602 men ville testa det på 594an ocksåRiktigt snygg combo med bandet!![]()
Även jag dubbelpostar fån fredagstråden. PAM001 preA på Micah Driksen Green Shark![]()
Vithaj! Det ryktades att @oddface och Guillou brottades med en vithaj i Sydafrika i höstas som de gick vinnandes ur. Nu vet vi vad som hände med hajen…Udda texttur på det hajbandet jämfört med de jag har ifrån Oleg, vi får jämföra
Har Guillou skrytit om det nu igen, vi skulle ju hålla låg profil!Vithaj! Det ryktades att @oddface och Guillou brottades med en vithaj i Sydafrika i höstas som de gick vinnandes ur. Nu vet vi vad som hände med hajen…