Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe. Var inte den där 233:an tjock nog redan?![]()
Kaffe i papperskopp och panna på bund
Är helt novis på Panerai men lockas mer och mer av dom, framförallt denna modell. Vilken ref är det?
Otroligt roligt märka att utforska, finns oändligt med modellerÄr helt novis på Panerai men lockas mer och mer av dom, framförallt denna modell. Vilken ref är det?
Jag gillar allt på den!Otroligt roligt märka att utforska, finns oändligt med modeller
Just denna är en PAM 001 B-serie från 1999 med tritium tavla. Är det dom gulnade indexen du gillar? eller att den har timme minut och sekundvisaren?
Ja det verkar vara precis såOtroligt roligt märka att utforska, finns oändligt med modeller
Just denna är en PAM 001 B-serie från 1999 med tritium tavla. Är det dom gulnade indexen du gillar? eller att den har timme minut och sekundvisaren?
Det exemplaret har vandrat vidare till mig, det tackar och bockar för komplimangernaJa det verkar vara precis så
Okej.
Det som tilltalar mig med denna är kombinationen av boetten, urtavlan som börjar visa spår av åldrande och detta i kombination med det moderna gröna gummit. Grymt snygg!!
Grattis till er då!Det exemplaret har vandrat vidare till mig, det tackar och bockar för komplimangerna
(inte ofta på gummi längre dock)
![]()
Min saknade också ett KIdag kom muggen
Saknas ett "k" i ks, men är antagligen premium
![]()
![]()
Idag kom muggen
![]()
![]()
Idag kom muggen
![]()
![]()
Min saknade också ett K![]()
De är inte feltryckta, bara det att K’t är svart!Här också. Den kommer att stiga i värde exponentiellt tack vare feltrycket.
Den viktigaste sidan är ju rätt i alla fall!
![]()
Idag kom muggen
![]()
![]()
Min saknade också ett K![]()
Här också. Den kommer att stiga i värde exponentiellt tack vare feltrycket.
Den viktigaste sidan är ju rätt i alla fall!
![]()
"missig k"-edition.....Vi upptäckte nu att det är feltryckt och har precis härjat med tryckeriet. Hela upplagan är reklamerad och alla kommer självklart att få nya muggar.![]()
Håll hårt i de feltryckta, de kommer att gå dyrt framöver under benämningen "missig k"-edition!![]()
"missig k"-edition.....Sknas det inte ett "n" där?
Inception x KS!Och nu ett ”a”. Det här ballade ur snabbt.
Men du sa "snicsnac"!?Tyvärr så verkar jag ha blivit av med min mugg innan jag han testa att dricka ur den. När jag kom hem ikväll drack hustrun te i den och förklarade att den nu är hennes.
Sålänge det är cognac och inte cognackEfter lunch får man hälla Cognac i kaffet hoppas jag?
![]()