• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den grisiga Hamiltontråden

Matdags :)
EDDBAE7F-5F97-4FFA-9FE5-63A349CDFBD0.jpeg

Han är så fin! Jag vill också ha en, trots att hustrun är djurvän såg hon dock tämligen tveksam ut (även om hon skrattade gott åt namnet).

Hur länge kan han vara ensam, kan man sticka iväg en halvtimme utan att han blir orolig?

Är han rymningsbenägen?

Kan man träna honom till att åka bil, som går med hundar och katter?

Han är så fin! Jag vill också ha en, trots att hustrun är djurvän såg hon dock tämligen tveksam ut (även om hon skrattade gott åt namnet).

Hur länge kan han vara ensam, kan man sticka iväg en halvtimme utan att han blir orolig?

Är han rymningsbenägen?

Kan man träna honom till att åka bil, som går med hundar och katter?
Haha min var också tveksam :D
Hamilton kan vara ensam flera timmar ibland och det funkar bra. Han har iof sällskap av hunden :) men det är tydligen väldigt individuellt hur bra dom klarar det. Generellt gäller väl samma som med hundar ungefär.
Han är inte rymningsbenägen alls längre men första tiden var han väldigt rymningsbenägen. Det går absolut att lära dom att åka bil :)

Bästa tråden på Ks. Älskar Hamilton... Vill. Själv ha en gris, skulle passa bra ihop med min befintliga gris (fralla) haha.

Tillbaka
Topp