Okej som en lite större hund alltså!30-50 kg är normalt.
Väldigt söt måste jag tillägga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej som en lite större hund alltså!30-50 kg är normalt.
Ja precis, dom blir inte så höga men dom kan ju växa väldigt mycket på bredden om dom får äta för mycket.Okej som en lite större hund alltså!
Väldigt söt måste jag tillägga
Neej så länge man byter i lådan ofta är det lugnt. Okastrearade galtar däremot luktar riktigt illa...Luktar han? De gånger jag gått förbi grishägn har det ju inte luktat tårta så att säga.
Haha min var också tveksamHan är så fin! Jag vill också ha en, trots att hustrun är djurvän såg hon dock tämligen tveksam ut (även om hon skrattade gott åt namnet).
Hur länge kan han vara ensam, kan man sticka iväg en halvtimme utan att han blir orolig?
Är han rymningsbenägen?
Kan man träna honom till att åka bil, som går med hundar och katter?
Färgmatcha rolle med gris i sele är helt sublimtVart en tur med Hamilton idag
Jag förstår besvikelsen och skäms ! Lovar att inhandla en snartSjukt besviken om du inte har en Hamilton-klocka?
Det är bara slå till bästa husdjuret man kan ha!Bästa tråden på Ks. Älskar Hamilton... Vill. Själv ha en gris, skulle passa bra ihop med min befintliga gris (fralla) haha.
Så farligt är det faktiskt inte möjligt att det blir värre när han blir tyngre.Hur funkar det med klövar och trägolv?
Föreställer mig att golvet borde ta sinnessjukt mycket stryk?
Hahaha@Brakan och Hamilton ute och käkar
https://www.instagram.com/p/BuPfJx3jDw0/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Han mår strålande han har dock flyttat ut på landet. Går att följa honom på instagram numera piggiphant!Bump @Brakan
Hur mår Hamilton?