När solljuset leker i tavlan skimrar den ordentligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @UrkulGrattis!
Riktigt fin med en tavla som måste vara grym när solen skiner på den.
Har bara sett den med svart tavla tidigare, av en ren slump.....en av varje kanske...
En quartz som kommit halvvägs genom datumbytet klockan 01:00? Är din lika långsam?Ifall nån är intresserad så finns det en Tambour quartz till salu på Sefina auktioner just nu
https://www.sefina.se/sefina-shop/armbandsur-louis-vuitton-tambour-brun/
Vid Teutates skägg, det har du ju rätt i. Jag skall kolla detta i natt, återkommer !En quartz som kommit halvvägs genom datumbytet klockan 01:00? Är din lika långsam?
Jag kollade nyss, den börjar skifta datum c:a kl 23:00 och är helt färdig 00:15.En quartz som kommit halvvägs genom datumbytet klockan 01:00? Är din lika långsam?
Jag har skrivit till LV och frågat, det enda svar jag fått är att de använder ETA i de billigare klockorna vilket inkluderar min.Vad sitter de för urverk i din? Har lv inhouse ?
Haha det vore det. Min kostade långt ifrån så mycket, men jag är väldigt nöjd med den.Vore ju halvsegt och betala 500k för ett ETA, som den jag länka ovanför..
Är det endast lv butiker som säljer? Var grymt sugen på att testa en på skoj men var så mycket folk så jag hoppdeHaha det vore det. Min kostade långt ifrån så mycket, men jag är väldigt nöjd med den.
Speciellt nu sedan jag fått gummibandet till den och den sitter mycket skönare runt handleden
Vad sitter de för urverk i din? Har lv inhouse ?
Jag vet inte om det är riktig inhouse eller om LV tar hjälp av några andra, men det är inte standardverk och definitivt inte ETA i deras mer extrema;Vore ju halvsegt och betala 500k för ett ETA, som den jag länka ovanför..
Jaha, det var text runtom. Spännande.
Jäkligt fin! Sällan man intresserar sig för boxen, men levererar LV på det området även gällande klockor?
Sjukt fin! Är torsk för LV och dökär i deras klocklådor.
TackJäkligt fin! Sällan man intresserar sig för boxen, men levererar LV på det området även gällande klockor?
Tack så mycket Jag är väldigt nöjd med den !Sjukt fin! Är torsk för LV och dökär i deras klocklådor.
Så braJag är såld. Säljer allt och köper parfymklockor. LV is the new black. En ny värld har öppnat sig, känns som jag har blivit religiös... Stort tack Gud