Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min 16710 kostar lika mycket som 700 räkmackor
Fyndat? Eller svinigt dyra räkmackor?Min 16710 kostar lika mycket som 700 räkmackor
90kr styckFyndat? Eller svinigt dyra räkmackor?
Placerar det under "svinigt dyra räkmackor" isåfall90kr styck![]()
Tycker det är rätt billigtPlacerar det under "svinigt dyra räkmackor" isåfall![]()
199 kr på Gothia towersPlacerar det under "svinigt dyra räkmackor" isåfall![]()
= en Winchester of Sweden199 kr på Gothia towers
215 SEK på Grand i Lund! Men, värt det då det är räkor i överflöd.199 kr på Gothia towers
Måste vara en liten macka eller så är det inte färska räkorVi snackar alltså räkmackor på finare restauranger, då är det inte så konstigt. Refererade "700 räkmackor" till ett vanligt fik, runt 50 lappen dvs, ivf där jag bor!![]()
Ja, storlek kan ju vara bra att definiera, men skit samma.Måste vara en liten macka eller så är det inte färska räkor![]()
...det är inte mycket i livet som går upp mot nöjet att nyttja offentliga toaletter...Det var antingen den här klockan eller 600 besök på betaltoaletten på centralen.
![]()
Det vore mäktigt om jag köpte en klocka för min bruttoårslön. Du är chef!Nej för fan det har jag inte råd med!!! Min klocka kostar mer än min årslön före skatt typ
kör bara ingen minns en fegis. dessutom vafan ska man med pengar till om inte prylar och sprit?Det vore mäktigt om jag köpte en klocka för min bruttoårslön. Du är chef!
Mitt senaste förvärv kostar som ett par öl på krogen![]()
#speedkör bara ingen minns en fegis. dessutom vafan ska man med pengar till om inte prylar och sprit?
Med "sprit" så menar jag "fest".