Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kan inte vara vanlig!Sambons i sammanhanget fantastiskt prisvärda Seiko med pärlemo tavla o dia index.![]()
Damvarianten på 38 mm? Sugen på den! Tror dock inte jag klarar att ha is på en stålklocka.![]()
Fan vad man saknar sin gamla hubbe!
Nej jag tror den är rätt ovanlig men en rolig modell med oväntat hög finish. Seiko kan ju alla nivåer på något sätt men denna är superfin ifht pris. Får väl överväga att klämma in en diatavla i DJn så jag kan konkurreraDen kan inte vara vanlig!
Stämmer! Den klocka jag ångrar allra mest att jag gjorde mig av med.Damvarianten på 38 mm? Sugen på den! Tror dock inte jag klarar att ha is på en stålklocka.
Lyssna på mamsen, hon har uppenbarligen klass!Mammas DJ gör att jag börjar fundera på strössel jag med. Kanske en DJ41 med blå tavla?
![]()
Caset är fan lika vasst som kronstenen... Mäkta fet!Förra:
![]()
Nuvarande:
![]()
Båda klockorna var jäkligt vassa.Caset är fan lika vasst som kronstenen... Mäkta fet!![]()
Den gör sig riktig bra med isat tavlaIsen gör det där lilla extra
Ja absolut. Menade inte så...Båda klockorna var jäkligt vassa.
Ja, fast briljanten är rätt dum då den verkligen är sylvass. Sett att tex Lebens inte verkar vara briljantslipad, eller iaf inte lika spetsig. Santos finns kvar, du kan vara lugn!Ja absolut. Menade inte så...
Blev bara så härlig kombo med den vassa diamanten och det sylvassa caset. När du säger var blir man lite orolig att Santos har lämnat men antar du menar att även DDn var vass.
Tur att du inte bär den under knölen då...Ja, fast briljanten är rätt dum då den verkligen är sylvass. Sett att tex Lebens inte verkar vara briljantslipad, eller iaf inte lika spetsig. Santos finns kvar, du kan vara lugn!