• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

C

Coach

Guest
jag tycker att det Àr en klocka som har allt i en perfekt storlek som passar alla!
kronografernas svar pÄ dj36an!

det Àr sÄ mycket snack om speedys men Àrligttalat sÄ passar inte speedys pÄ mindre handleder medans denna Àr helt jÀvla perfekt
Ha ha tÀnkte tidigare skriva att denna samling pÄminner mycket om Scmitzas men nu ser jag att du har bytt nick och bild :)
Jag Àr sÀkert vÀldigt sen pÄ bollen men men.

Jag fick hursomhelst lov att köpa tillbaka denna frÄn Maxer dÄ jag helt enkelt saknade den för mycket sÄ jag förstÄr din kÀrlek till dessa Chronomater :D
6D194588-7F91-4292-91B4-F06F1356B256.jpeg
 

Rulle

Audemars
Ha ha tÀnkte tidigare skriva att denna samling pÄminner mycket om Scmitzas men nu ser jag att du har bytt nick och bild :)
Jag Àr sÀkert vÀldigt sen pÄ bollen men men.

Jag fick hursomhelst lov att köpa tillbaka denna frÄn Maxer dÄ jag helt enkelt saknade den för mycket sÄ jag förstÄr din kÀrlek till dessa Chronomater :D
6D194588-7F91-4292-91B4-F06F1356B256.jpeg
kan ligga nÄn sanning i det du skriver..

blackbirden Àr bra!!!
kommer ihÄg nÀr jag var uuuuung och skulle köpa min första riktiga mekaniska klocka och var inne pÄ huke i malmö och en av sönerna huke hade pÄ sig en sÄdan och jag blev lite kÀr men insÄg att jag ej hade rÄd pÄ den tiden
 
C

Coach

Guest
kan ligga nÄn sanning i det du skriver..

blackbirden Àr bra!!!
kommer ihÄg nÀr jag var uuuuung och skulle köpa min första riktiga mekaniska klocka och var inne pÄ huke i malmö och en av sönerna huke hade pÄ sig en sÄdan och jag blev lite kÀr men insÄg att jag ej hade rÄd pÄ den tiden
Det Àr bra att gÄ lÀngs memorylane emellanÄt sÄ gÄr det att uppskatta nulÀget nu nÀr du har rÄd.

Ja den Àr förjÀvla bra faktiskt.
Ruggigt bekvÀm att bÀra och att den Àr borstad gör den bara Ànnu bÀttre.
Min Blackbird Àr opolerad med levnadsspÄr men ser ÀndÄ vÀldigt bra ut och den kommer anvÀndas flitigt framöver.
 

Rulle

Audemars
Det Àr bra att gÄ lÀngs memorylane emellanÄt sÄ gÄr det att uppskatta nulÀget nu nÀr du har rÄd.

Ja den Àr förjÀvla bra faktiskt.
Ruggigt bekvÀm att bÀra och att den Àr borstad gör den bara Ànnu bÀttre.
Min Blackbird Àr opolerad med levnadsspÄr men ser ÀndÄ vÀldigt bra ut och den kommer anvÀndas flitigt framöver.
en sÄn klocka Àr ju en keeper!

den lÀr funka lÀnge och kanske Àr trÄkig inellanÄt men Àr tidlös i sin design!

en perfekt grundsten i alla samlingar
 
C

Coach

Guest
en sÄn klocka Àr ju en keeper!

den lÀr funka lÀnge och kanske Àr trÄkig inellanÄt men Àr tidlös i sin design!

en perfekt grundsten i alla samlingar
Brukar sÀllan tÀnka pÄ klockor som keepers men denna gÄng skulle det kunna bli sÄ, Ätminstone för en stund ;)
 

Rulle

Audemars
HÀrligt gÀng, sÀrskilt Chronomaterna. Du har lyckats nosa upp nÄgra av de allra finaste modellerna. Grattis.
Àr faktiskt riktigt nöjd med samlingen so far!
dock kanske pÀrlemo utcn fÄr lÀmna i framtiden men vi fÄr se!

skulle vilja ha en svart navi med och kanske nÄt guldigt
 

Rulle

Audemars
Den gula Chronomaten Àr den senaste va ?
njae den "blÄa" freccen med ommÄlade index Àr den senaste...
tavlan i sig Àr vÀldigt ovanlig dock Àr den fuckad av att nÄn mÄlat indexen men men
tror alla dom har varit svarta frÄn början men dom fÄ exen jag sett har varit Ät den blÄa tonen troligtvis pantinerat blÄtt.

dök upp en pÄ chrono24 rÀtt nyligen men sÀljarn vill ha 35k för en svart gen1 frecce vilket kÀnns lite vÀl...


den gula freccen köptes frÄn italien och sÀgs vara sÄ gptt som oanvÀnd av en samlare som bara köpt pÄ sig massor av varianter.
boetten Àr i perfekt skick!!!
sÄnÀr sÄ man nÀstan inte vill anvÀnda den
 
C

Coach

Guest
njae den "blÄa" freccen med ommÄlade index Àr den senaste...
tavlan i sig Àr vÀldigt ovanlig dock Àr den fuckad av att nÄn mÄlat indexen men men
tror alla dom har varit svarta frÄn början men dom fÄ exen jag sett har varit Ät den blÄa tonen troligtvis pantinerat blÄtt.

dök upp en pÄ chrono24 rÀtt nyligen men sÀljarn vill ha 35k för en svart gen1 frecce vilket kÀnns lite vÀl...


den gula freccen köptes frÄn italien och sÀgs vara sÄ gptt som oanvÀnd av en samlare som bara köpt pÄ sig massor av varianter.
boetten Àr i perfekt skick!!!
sÄnÀr sÄ man nÀstan inte vill anvÀnda den
Din beskrivning av samlaren lÄter som du ;) Gör den personlig vetja genom att bruka den flitigt. En grym klocka som tÄl att anvÀndas :)
 
Topp