spöketalban
Basic
Du, gå och registrera dig på något rock-forum så hänger jag här och diskuterar klockor.Vem fan bryr sig om vad dom ska släppa????antagligen bara du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du, gå och registrera dig på något rock-forum så hänger jag här och diskuterar klockor.Vem fan bryr sig om vad dom ska släppa????antagligen bara du!
Skulle man våga sig på en gissning att det blir en dressare med Quartz och nato.Nyheter, vad de ska släppa osv.
Jag hoppas på att de kunde gjort en i vitguld, nu är standarden hos DW 18k och tycker inte om det riktigt, känns lite billigt.Skulle man våga sig på en gissning att det blir en dressare med Quartz och nato.
Exakt, varför är tråden i sådana fall vara en "troll-tråd"?Killen har ju en poäng.
Klart alla i den stora massan väljer en dw före en rolex oavsett inkomst.
Tycker ni är lite orgina...
Frukt?
Tycker att de ska göra någon skeleton också så att man kan se skönhetens insida.Jag hoppas på att de kunde gjort en i vitguld, nu är standarden hos DW 18k och tycker inte om det riktigt, känns lite billigt.
Ironi är svårt.Exakt, varför är tråden i sådana fall vara en "troll-tråd"?
Känner dessvärre inte till Regal sen tidigare men nu när jag kollade på deras klockor så fastande jag för denna, mycket snyggare än en Rolex och ser mer "originell" och exklusiv ut i mina ögon. Sen är det som sagt quartz, så slippar man ställa om klockanVad är nästa? Officiella Regal-tråden?
Tror att det hade gått väldigt bra, med all elektronik i urverket så måste den nästan fungera som en ficklampa!Tycker att de ska göra någon skeleton också så att man kan se skönhetens insida.
Jag tror faktiskt inte att den hade lyst särskilt mycket om jag ska vara ärligTror att det hade gått väldigt bra, med all elektronik i urverket så måste den nästan fungera som en ficklampa!
Hade faktiskt tänkt kommentera ett av dina inlägg utifrån om du faktiskt inte skrivit tråden på skämt men nu blev det alldeles för uppenbart.Känner dessvärre inte till Regal sen tidigare men nu när jag kollade på deras klockor så fastande jag för denna, mycket snyggare än en Rolex och ser mer "originell" och exklusiv ut i mina ögon. Sen är det som sagt quartz, så slippar man ställa om klockan
Känner faktiskt inte till dessa märken, men vill inte diskutera andra klockor här då detta är en Daniel Wellington-tråd. Om du har några tips får du gärna ta det via PM om det finns på sidan, inte lärt mig riktigt än.Komplettera din DW med en Diesel, en JetSet och en Gant. Sen är du hemma. Då har du allt det bästa och behöver inte ens sukta efter klockor på internet.
Vad blev uppenbart?Hade faktiskt tänkt kommentera ett av dina inlägg utifrån om du faktiskt inte skrivit tråden på skämt men nu blev det alldeles för uppenbart.
Håller med @yonsson. Inlägget som startade tråden var väl OK men senare röjde du dig bara som ren troll.
Sluta blanda in mig i dina catfighter.Du kan komma fram nu @Philippe Stern
Vi kan väl testa att ta tråden på allvar. Om @spöketalban nu vill gotta sig i DW så kan vi väl låta hen göra det. Är hen på riktigt, så fine. Är hen ett troll så lär tråden sjunka som en sten.
Jiddret är nästan värre än det eventuella trollandet.
Vad jag skrev ovan. Posta om DW eller posta inte alls. Jiddret är värre än eventuellt trollande.
Jag har inte pratat om hur mycket det kostar att tillverka ett urverk från Rolex, då jag vet att det är avsevärt högre. Dock anser jag att ett in-house urverk från Daniel Wellington är minst lika exklusivt och det håller som sagt tiden väldigt bra, som du påpekar.Instämmer helt, @spöketalban . Om man räknar lite på det så får du med en Daniel Wellington mer klocka i förhållande till priset än vad du får med en Rolex. Ni snackar om hantverk, men hur mycket tror ni ett in-house -urverk kostar att producera liksom? Nä, tacka vet jag kvartsurverk som ger +/-0.