Gott nytt år alla KS vänner!Härligt, det gör vi helt rätt i! Gott nytt år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gott nytt år alla KS vänner!Härligt, det gör vi helt rätt i! Gott nytt år!
Very nice! Inte ofta man ser dina poster MK har farsan kvar gröna Seikon ? Gott nytt!
Firar in det nya året i mjukisbyxor hemma, fantastiskt skönt med omväxling!
![]()
Samma här! Fast med en 775a på handleden.
Samma här Boys! Mjukisar och två goda öl innanför västenRätt skönt att kunna skylla på att man är småbarnsförälder och kunna köra hemmamys
![]()
Ja, själv har jag en dotter på bara 2 månader, så familjen hänger också i soffan med ett glas och inväntar tolvslaget genom köksfönstret hehe!Samma här Boys! Mjukisar och två goda öl innanför västenDottern (snart 2år) sover som en stock. Kände att de tog lite hårdare än förväntat och inser nu att båda var över 9% så det förklarar en del.
![]()
Nu blir den soffhäng med Sambon i väntan på tolvslaget. Gott nytt år allesammans!
16200 får vara med om skiftet till 2019![]()
Riktigt fin klocka! Krya på dig!Ingen fest detta nyåret pga en riktig mansförkylning. Gott nytt år på er i vilket fall
![]()
Cool manschettGott Nytt År!![]()
![]()
Jag och sambon är så djärva att vi ska ut på den inglasade delen av uteplatsen med infravärme och se fyrverkerierna.Ja, själv har jag en dotter på bara 2 månader, så familjen hänger också i soffan med ett glas och inväntar tolvslaget genom köksfönstret hehe!![]()
Very nice! Inte ofta man ser dina poster MK har farsan kvar gröna Seikon ? Gott nytt!
Chuck