Någon rådig gotlänning som sett mig backa in i en annan bil. Stod som en frågetecken när snuten ringde=)Haha, har du kissat och sprungit?
Du kan ju inte ha helt fullgod syn om du köpt den där...Ser jag illa eller har bara fokus på annat håll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon rådig gotlänning som sett mig backa in i en annan bil. Stod som en frågetecken när snuten ringde=)Haha, har du kissat och sprungit?
Du kan ju inte ha helt fullgod syn om du köpt den där...Ser jag illa eller har bara fokus på annat håll?
Du kan ju inte ha helt fullgod syn om du köpt den där...
Fin dinka!Däruppe sitter jag i förvånansvärt långa dagar
Vad glad hon ska bli när hon ser den bilden på nätetFin dinka!
Inget bättre på den här fronten haha!
Vad glad hon ska bli när hon ser den bilden på nätet
Fin dinka!
Inget bättre på den här fronten haha!
Kaffekaffekaffe
Grillad bira rekommenderas icke!Grillagrillagrilla
Grillad bira rekommenderas icke!
Den dinkan diggas!
Framgår inte av bild hur feet den verkligen var. Levde fortfarande, hoppas han kom till nästa instans fort!
Det är de minsta grejerna här i livet man aldrig får glömma bort att uppskatta!Titta! jag får både tanka & tvätta min frus bil
Shit vilken bil till din fru! Inser att jag ligger ljusår efter.. Får bli jaga blocket efter ny kärra.Titta! jag får både tanka & tvätta min frus bil