Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den tar vi idag!
Helt rätt! Köpte den idag och sååååååå bra!!! Lite stark men bränner gottJapansk Whiskey? Eller ser jag fel?
/Z.D
OT: Jag jobbar själv på ett japanskt företag och vi hade en whiskey provning i våras med bara japansk whiskey. Jag blev positivt överaskad, var verkligen över förväntan.Helt rätt! Köpte den idag och sååååååå bra!!! Lite stark men bränner gott51,5%. Väldigt rökig.
Där inne smältes stålet till den här boetten för sisådär en 35 år sedan. Cirkeln är sluten?
![]()
Sandvik?
Vad vinner jag?Korrekt!
Kompise
Vad vinner jag?
Kompisen matar grytorna därinne så jag får små rapporter ibland. Skall fråga om han sett någon "fotograferande pekare".
Var inne och tittade 1981, kanske smältes ditt stål då?
Jösses! Vrål snygga!!! På vilken bil ska de sitta?Nya vinterpuckar!![]()
Tack! De ska på denna när det blir kallt!Jösses! Vrål snygga!!! På vilken bil ska de sitta?
Nya vinterpuckar!![]()