• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den Officiella Pekbilds tråden

Där inne smältes stålet till den här boetten för sisådär en 35 år sedan. Cirkeln är sluten?

qySSrVH.jpg

Får bli denna idag, apropå japansk whisky. Men ska jag vara helt ärlig så är flaskan snyggare än innehållet smakar.
85tl9wY.jpg

edit: missade ju fullständigt att jag var i pekbildstråden och kladdade, ber om ursäkt för avsaknaden av pekfingret!

Kompise
Vad vinner jag?;)
Kompisen matar grytorna därinne så jag får små rapporter ibland. Skall fråga om han sett någon "fotograferande pekare".
Var inne och tittade 1981, kanske smältes ditt stål då?

Coolt! Det är där inne dom hårda grabbarna jobbar! Det är därför jag får stå på utsidan och titta in!

En ganska häftig process faktiskt!

Min boett är ~3 år äldre så just den missade du nog!

Prövar igen sist jag skulle föreviga mig i denna tråd så tyckte jag att trots min uselhet i att ta bilder så fick jag till ett par som jag var lite stolt över efter en fiske tur med sonen men väl inlagda och jag satt och njöt av dem så ser jag ju att int vart det nå pek med fingret men nu fick jag till den delen :D.

Norrlänningen i stor stan trivs som fisken i vattnet eller....
8TgvDYJ.jpg

kanske inte ändå.
Jag vänjer mig ALDRIG att man hemma kan lita på tiden man får fram när man lägger upp en stäcka i gpsen. Kan säga att det funkar inte i S-holm, faktiskt int alls.
Skulle från Solna till Globen på ett läkar besök enligt gpsen en tur på 11 min och jag hade tagit god marginal med tid. Men eft två olyckor och en tradare som stannat på den väg jag skulle åka tog den här milen 1 tim och 20 min :mad: .
1 tim och 20 min tar jag mig i vanliga fall 14-15mil minst på E4an, det hade gått fortare om jag gått istället.

Men hann trots detta fram itid. Känns nu riktigt skönt att kommit hem igen till lungnet och stress eksemen började så smått försvinna redan vid Uppsala och lit norr om Huddik var de helt borta.
Fattar inte hur ni klarar av det där nere ;) .

Tillbaka
Topp