Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha!Titta! dit ska Målarn åka någon gång, Dubai
![]()
Titta! dit ska Målarn åka någon gång, Dubai
![]()
Hahah så jävla rätt!!! Augusti/September, där nånstans blire avoch en LV väska fylld med kontanter också haha.
Dirham som gäller i Dubai??
Bra då säger vi det Dubai i september![]()
Hahah så jävla rätt!!! Augusti/September, där nånstans blire avoch en LV väska fylld med kontanter också haha.
Dirham som gäller i Dubai??
Du är ju en riktig hemma man!Bästa starten på en solig lördag!
![]()
Ja, jag försöker så gott jag kan iaf! Dags att bli vuxen nu, 36 år och snart trebarnsfar..Du är ju en riktig hemma man!![]()
GrattisJa, jag försöker så gott jag kan iaf! Dags att bli vuxen nu, 36 år och snart trebarnsfar..![]()
![]()
Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk 2
Typ en sån har ju ja määää:
![]()
Här på gymmet efter alldelles för mycket tunga saker som flyttats fram o tillbaka =(
Titta! Frugan snor min Aston och drar till stan! hur f-n ska detta sluta!
![]()
Hahahah fan va skön du är!Titta! Frugan snor min Aston och drar till stan! hur f-n ska detta sluta!
![]()
Nååå, den stora frågan är ju: kom bil och fru tillbaka!?Jag kan grilla, peka och fota samtidigt
![]()