• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Omega21jul1969

Audemars
2-Faktor

Bilagor

  • IMG_3723.JPG
    IMG_3723.JPG
    162.3 KB · Visningar: 76
  • IMG_3728.JPG
    IMG_3728.JPG
    175.5 KB · Visningar: 74
  • IMG_3734.JPG
    IMG_3734.JPG
    294.9 KB · Visningar: 67
  • IMG_3539.JPG
    IMG_3539.JPG
    223 KB · Visningar: 74
Senast ändrad:

Ljungskile

Omega
2-Faktor
Hej! Har en vän med en aquaracer köpt hos Tag Heuer i Las Vegas för ca 4 år sedan. Nu tappar klockan ca 5 min/dag och behöver service. Till saken hör att han klantat bort sll dokumentation (kvitto, garanti osv). Har ni bra på tips på ställe för service i Sthlm? Går det att på något sätt använda garanti utan dokumentation på klockan?
 

noeLLY

Cartier
Hej! Har en vän med en aquaracer köpt hos Tag Heuer i Las Vegas för ca 4 år sedan. Nu tappar klockan ca 5 min/dag och behöver service. Till saken hör att han klantat bort sll dokumentation (kvitto, garanti osv). Har ni bra på tips på ställe för service i Sthlm? Går det att på något sätt använda garanti utan dokumentation på klockan?
Du har ingen garanti på en 4 år gammal tag heuer. Däremot kan du lämna in den på service/reparation men du får betala för arbetet så klart. Tips på urmakare får stockholmarna ge :)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hej! Har en vän med en aquaracer köpt hos Tag Heuer i Las Vegas för ca 4 år sedan. Nu tappar klockan ca 5 min/dag och behöver service. Till saken hör att han klantat bort sll dokumentation (kvitto, garanti osv). Har ni bra på tips på ställe för service i Sthlm? Går det att på något sätt använda garanti utan dokumentation på klockan?
I stort sett vilken duktig urmakare som helst kan fixa den, alternaiv skicka den till Skövde Urteknik.
 
Senast ändrad:

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Hej! Säljer min TAGHeuer Aquaracer 500 M Calibre 16 Automatic (CAJ2110). Köpt 19 maj 2017 så fortfarande +1,5 års garanti kvar. Jag finns i Göteborgsområdet.
.
Mvh Christian Andersson

Finns ett regelverk för annonsering här, min. 20 inlägg (tror jag) så får man tillgång till köp och sälj. Ett tips i all vänlighet, om du inte skall få ett taskigt rykte redan vid insteget.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hej! Säljer min TAGHeuer Aquaracer 500 M Calibre 16 Automatic (CAJ2110). Köpt 19 maj 2017 så fortfarande +1,5 års garanti kvar. Jag finns i Göteborgsområdet.

Mvh Christian Andersson
Tryck på ändra ta bort annonsen och skriv felpost.

När du har blivit lite varm i kläderna kan du lägga ut ditt ur i köp & sälj-
delen.

" Handla är öppet för aktiva medlemmar på forumet. Att vara aktiv på forumet innebär att du deltagit i diskussionstrådarna med minst 20 poster (en trevlig start är att presenterat sig i presentationstråden) och varit medlem i 7 dagar. Denna kvalificering kan komma att bedömas individuellt."
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Ni måste tagga ner, jag missförstod vad sidan användesför. Bilder borta, ett tekniskt misstag... har ett intresse för klockor annars hade jag inte sökt mig hit klart... Dock kul att se så många engagerade!
Som ny måste man passa sig på det här stället, finns en tråd där en hoppande ko går igenom alla fruktansvärda fel vi nya medlemmar gör. Förr eller senare kommer vi nog in i värmen vi också :p
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Ni måste tagga ner, jag missförstod vad sidan användesför. Bilder borta, ett tekniskt misstag... har ett intresse för klockor annars hade jag inte sökt mig hit klart... Dock kul att se så många engagerade!
Gott så, följ nu bara reglerna lite bättre så tar vi hand om dig i denna vanligtvis så trevliga och varma TAG Heuertråden;)

Välkommen!
 
Topp