Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alright, tackar för synpunkternaVågar inte svara på om dom är böjda. Låset och bandet bygger inte mycket på höjden däremot är ju klockan rätt fet som den är
Runt 3k vore ju absolut värt!
Fin den där men i mitt tycke så flyger den något högre på länk.Äntligen kom min Heuer Autavia på besök.
Är förmodligen här för att stanna.
Det är alltid en smaksak men länkar och jag klaffar inte alls tyvärr.Fin den där men i mitt tycke så flyger den något högre på länk.
Absolut en smaksak, hursomhelst en skön klocka.Det är alltid en smaksak men länkar och jag klaffar inte alls tyvärr.
Nya Carrera quartz 36 mm (marknadsförs som dam-klocka) är ju typ det snyggaste jag har sett i klockväg någonsin. Otroligt stilren!
Vad tror ni som kan Tag Heuer, -vågar man hoppas på att det kommer en 38/39 mm med automat-verk i samma design? (Eller alltså att de designar om nuvarande "vanliga" Carreran..)
Det finns för närvarande 153 olika varianter av Carreran.Jag tyckte den va markant sämre än nuvarande Carreran, som jag finner mycket underskattad
Tycker den ser riktigt bra ut men om jag tycker den är så mycket snyggare än den gamla låter jag vara osagt.Nya Carrera quartz 36 mm (marknadsförs som dam-klocka) är ju typ det snyggaste jag har sett i klockväg någonsin. Otroligt stilren!
Vad tror ni som kan Tag Heuer, -vågar man hoppas på att det kommer en 38/39 mm med automat-verk i samma design? (Eller alltså att de designar om nuvarande "vanliga" Carreran..)
Det finns för närvarande 153 olika varianter av Carreran.
Jag tyckte den va markant sämre än nuvarande Carreran, som jag finner mycket underskattad
Tycker den ser riktigt bra ut men om jag tycker den är så mycket snyggare än den gamla låter jag vara osagt.
Att 36 är en damstorlek, de e sen gammalt.
Det jag gillar med den nya 36 mm-quartzaren är att den har bredare stål-ring/bezel och ingen sluttande chapter-ring. (En svart chapter-ring runt en svart tavla tycker jag gör att den se ut lite som en stekpanna..
Fast det är ju bara i mitt knasiga huvud förstås.. )
Det har du helt rätt i..! Och jag gillar nuvarande Carreran också. Försöker jobba bort stekpanne-associationen i mitt huvud bara..Jag gillar den sluttande chapterringen
Om inte åsikterna skiljde sig skulle vi inte behöva några forum ;p
Säljer just nu min tag Heuer Aquaracer som jag köpte ny 2016-12 (nya modellen).
Väldigt prisvärd klocka!
Annons:
https://www.blocket.se/stockholm/Tag_Heuer_Aquaracer_300m_Calibre_5__17_74716223.htm?ca=11
Bilder
Tror 9/10 ADs ger dig iallafall 20-25% vid nyköp utan större förhandling.Oj! Får man betala 26 tkr om man köper den i Sverige? Finns ju fabriksnya på C24 för ca 17 tkr inkl frakt
http://www.chrono24.se/tagheuer/aquaracer-300m-ref-way211cba0928--id6296016.htm
Haha, gött att höra!När jag köpte den var jag lite osäker, men idag är det klockan jag använder mest. Funderar på att behålla denna även ifall jag tänkt sälja alla mina nuvarande klockor och köpa en speedy i framtiden. Tack återigen för en bra affär, är väldigt glad idag över att jag inte returnerade klockan för något år sedan @Anders Forsberg
Nej inte bara duDenna ser jag aldrig här, bara jag som tycker den ser magisk ut?
https://shop.hodinkee.com/products/...ited-edition-for-hodinkee?variant=46356448655
Vad tycker ni? Spontant säger jag ja! Synd med limiteringen och Hodinkee bara.
Grattis!Här kommer mitt bidrag till denna trevliga tråd, ny inköpt Grand Carrera
Här kommer mitt bidrag till denna trevliga tråd, ny inköpt Grand Carrera
Tycker den är riktigt lyckad. Lite högt pris kanske och synd att den var Ltd Ed, men klockan per se har man fått till väldigt bra.
Jag måste bara lägga till ytligare en bild på denna trevliga klocka.Här kommer mitt bidrag till denna trevliga tråd, ny inköpt Grand Carrera