• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Officiella TAG Heuer tråden

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Tjahappdå.... här kommer en kompis som också har grymt fin tavla! Hela klockan är faktiskt svinbra rent finishmässigt. Jag tvekar inte en sekund att påstå att den undantaget verket matchar en Omega AT rakt av
IMG_20190118_225533.jpg
ur fit and finish perspektiv. Trist för dom som fortfarande tänker att Tag skall man dissa men kul för den som inser hur bra dom faktiskt är! :)
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Yupp. 2st till och med (en till svärfar)







Tekniskt inte då jag beställde dem till en mottagaraddress i Schweiz.

Nu behöver vi inte ägna oss åt hårklyveri på en sådan nivå!

Kul att du postade i tråden, jag trodde annars inte att vi hade ens ett enda exemplar av Calibre11 Siffert i Sverige, så detta var ju en perfekt helgöverraskning!
 

ChumpTime

Panerai
Nu behöver vi inte ägna oss åt hårklyveri på en sådan nivå!

Kul att du postade i tråden, jag trodde annars inte att vi hade ens ett enda exemplar av Calibre11 Siffert i Sverige, så detta var ju en perfekt helgöverraskning!

Hehe, vad bra. Postade i paketöppningstråden när jag fick den, var la ganska ljummen reaktion på det. Har inte använt den särskilt mkt mest pga klarar inte av länken, men nu väntar jag på ett customband från ABP så det blir nog mera handledstid för Siffert framledes :)
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hehe, vad bra. Postade i paketöppningstråden när jag fick den, var la ganska ljummen reaktion på det. Har inte använt den särskilt mkt mest pga klarar inte av länken, men nu väntar jag på ett customband från ABP så det blir nog mera handledstid för Siffert framledes :)
Ljummen reaktion mest troligt för att man inte ska gilla TH det har dom stora pojkarna sagt:)

Med andra ord begriper man inte så följer man med strömmen.
 
Topp