Tackar för det! Ja tavlan är grymt bra utan tvekan.Bara att gratulera grymt snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för det! Ja tavlan är grymt bra utan tvekan.Bara att gratulera grymt snygg
Den där är grym har själv den svarta.
Böjd att hålla med har även den svarta får bli den i morrn.Den där är grym har själv den svarta.
Har själv försökt komma över en vit till vettiga pengar verkar omöjligt nu.Böjd att hålla med har även svarta får bli den i morrn.
"Orginalet" kostar huggorm och den limiterade utgåva som gjordes i sammarbete med Calibre11 vet jag inte ens om det finns några ute till försäljning i dagsläget. Men borde inte referensen som @WR har vara något mer rimligt prissatt?Har själv försökt komma över en vit till vettiga pengar verkar omöjligt nu.
Kan man ju tycka men tittar man på chrono24 ligger dom runt 30 ."Orginalet" kostar huggorm och den limiterade utgåva som gjordes i sammarbete med Calibre11 vet jag inte ens om det finns några ute till försäljning i dagsläget. Men borde inte referensen som @WR har vara något mer rimligt prissatt?
Dom har dragit norrut prismässigt men det är i mitt tycke mycket klocka för pengarna.Kan man ju tycka men tittar man på chrono24 ligger dom runt 30 .
Gör sig bäst i sol och bad men inte dum i snön heller
Även jag är nöjd ägare till en Tag Heur i snön
Grym ju varför sälja denMin första klocka, funderat på att sälja den några gånger men aldrig riktigt kommit till skott pga nostalgin kring den. Åker fortfarande på ganska ofta.
Min första klocka, funderat på att sälja den några gånger men aldrig riktigt kommit till skott pga nostalgin kring den. Åker fortfarande på ganska ofta.
Det är en bra fråga, känner från tid till annan att den är lite stor för mina handleder. Annars håller jag med om att den är väldigt trevlig!Grym ju varför sälja den
Upplevde Carreran som rätt stor och obalanserad på handleden blev inte riktigt kompis med den jag hade men det är ett fint ur.Det är en bra fråga, känner från tid till annan att den är lite stor för mina handleder. Annars håller jag med om att den är väldigt trevlig!
Så kan det nog vara lite stor tittar själv lite efter en monza svart trevlig i pris också.Upplevde Carreran som rätt stor och obalanserad på handleden blev inte riktigt kompis med den jag hade men det är ett fint ur.
Whao din.
Siffert Calibre11.
Jhao min.Whao din.
Mycket bra! Köpte du i samband med release?
Siffert Calibre11.
Snyggt, jag trodde inte att vi hade fått någon Siffert till Sverige!
Siffert Calibre11.
Mycket bra! Köpte du i samband med release?
Snyggt, jag trodde inte att vi hade fått någon Siffert till Sverige!
Yupp. 2st till och med (en till svärfar)
Tekniskt inte då jag beställde dem till en mottagaraddress i Schweiz.
Vilken Monza?Så kan det nog vara lite stor tittar själv lite efter en monza svart trevlig i pris också.
Nu behöver vi inte ägna oss åt hårklyveri på en sådan nivå!
Kul att du postade i tråden, jag trodde annars inte att vi hade ens ett enda exemplar av Calibre11 Siffert i Sverige, så detta var ju en perfekt helgöverraskning!
Ljummen reaktion mest troligt för att man inte ska gilla TH det har dom stora pojkarna sagtHehe, vad bra. Postade i paketöppningstråden när jag fick den, var la ganska ljummen reaktion på det. Har inte använt den särskilt mkt mest pga klarar inte av länken, men nu väntar jag på ett customband från ABP så det blir nog mera handledstid för Siffert framledes