• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora 10:10/22:10-tråden

Compiss

Patek
2-Faktor
image.jpeg
 
  • Like
Reactions: joF
Datumet brukar vara 28:e (eller 29:e på rolex roulett för att visa det röda...) på klockorna, troligtvis för det är ett datum många gillar för då har de fått lön? Stämmer det "international" också?
 

Riley

Panerai
Fast det visar Ju alla bilder.
Nja, trådstaten önskade ju ändå ögonblicksbilder och gärna en liten förklaring vad man gör just på det heliga klockslaget.
Många poster är ju bara en klocka med klockslaget utan kommentar.
Dock med jäkligt fina klockbilder så läs inte in allt för mycket i mitt "gnäll" då jag själv är bra på avvika från trådars innehåll, men ändå trevligt när en tråd hittar tillbaka till rötterna.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Nja, trådstaten önskade ju ändå ögonblicksbilder och gärna en liten förklaring vad man gör just på det heliga klockslaget.
Många poster är ju bara en klocka med klockslaget utan kommentar.
Dock med jäkligt fina klockbilder så läs inte in allt för mycket i mitt "gnäll" då jag själv är bra på avvika från trådars innehåll, men ändå trevligt när en tråd hittar tillbaka till rötterna.
"Bara" postar en klocka... Ja man tar ju bild just vid klockslaget:)

image.jpeg


Vassegooooooo
 

Riley

Panerai
Du förstår säkert mina goda avsikter även fast du väljer en negativ tolkning av det jag skriver.
Men den där var ju så tjusig så nu får du en gilla vare sig du vill eller inte.
 
Topp