Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast det visar Ju alla bilder.Nu blir nog @Rock_N_Ron glad!
En bild i trådens ursprungliga anda om vad man faktiskt gör på klockslaget.
Nja, trådstaten önskade ju ändå ögonblicksbilder och gärna en liten förklaring vad man gör just på det heliga klockslaget.Fast det visar Ju alla bilder.
"Bara" postar en klocka... Ja man tar ju bild just vid klockslagetNja, trådstaten önskade ju ändå ögonblicksbilder och gärna en liten förklaring vad man gör just på det heliga klockslaget.
Många poster är ju bara en klocka med klockslaget utan kommentar.
Dock med jäkligt fina klockbilder så läs inte in allt för mycket i mitt "gnäll" då jag själv är bra på avvika från trådars innehåll, men ändå trevligt när en tråd hittar tillbaka till rötterna.
snyggt! var hittar man ett sånt band?![]()
Första dagen på nya armbandet, finns väl inget spektakulärt att visa vad jag gör, sitter på jobbet och fikar![]()
Här har du http://www.singularstraps.se/products/retrosnyggt! var hittar man ett sånt band?
Kvalité!Måste dubbelposta denna från fredagstråden
![]()