80talisten skrev:Hörrni, kom igen nu - posta lite i den här tråden nu...
Men du fuskar ju! 10:10 gäller, inte 13:50.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
80talisten skrev:Hörrni, kom igen nu - posta lite i den här tråden nu...
Ajdå....yonsson skrev:80talisten skrev:Hörrni, kom igen nu - posta lite i den här tråden nu...
Men du fuskar ju! 10:10 gäller, inte 13:50.
80talisten skrev:frukostdags
yonsson skrev:Snackar vi timing, eller snackar vi timing?
Edit: Jag till frugan:
-Shit. Klockan är snart 10:10. Jag måste skynda mig upp för trappan, så jag hinner fota ur en snygg vinkel.
Jag gillar verkligen de tvångsmässiga dragen denna tråd tar fram hos mig. Anser dock fortfarande att det är fusk att ställa larmet på 10:09.
Rock_N_Ron skrev:Kul att vissa postar på i denna tråden. Jag har själv missat lite för mycket... Å så händer det inte så spännande saker vid 10 över 10. Oftast på kontoret på fm å oftast i TV-soffan på kvällen...![]()
Fryken skrev:Rock_N_Ron skrev:Kul att vissa postar på i denna tråden. Jag har själv missat lite för mycket... Å så händer det inte så spännande saker vid 10 över 10. Oftast på kontoret på fm å oftast i TV-soffan på kvällen...![]()
+1
Det gäller att det är fredag/lördagkväll så man har nåt skoj för sig. Alt lördag/söndagmorgon med nattens kap bredvid sig. :lol:
Denke skrev:Platsar en 13:50?
yonsson skrev:Trådstartaren är enväldig härskare här och har tidigare i tråden fattat beslutet att 13:50 / 01:50 INTE godkännes.
xHenke skrev:22:10, väntar på att flickvännen skall duscha klart så att man kan få sova!
Rock_N_Ron skrev:xHenke skrev:22:10, väntar på att flickvännen skall duscha klart så att man kan få sova!
Om flickvännen tar en dusch vid 22-hugget, så känns inte "sova" som det första tanken som skulle komma upp i mitt huvud... ;-)