• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora Hotshot tråden

Oew

Guld
Efter dagens gtg kände jag och @Gold att det var dags att skapa en tråd om den bästa drycken nämligen hotshots eller "vintagedricka" som @RicVin kallar det. Var hittar man Stockholms bästa Hotshot? Har ni några gömställen som gör de bästa? Vad har man egentligen i de bästa hotshotsen?
Väl mött,
Rimlighetsgeneralerna @Oscaro och @Gold
image.jpeg

Senast jag drack en seriös Hotshot var nog på min och polarens 30-års fest. Vet faktiskt inte hur många brickor med glas vi gjorde..
Dagen eller om det var 2 dagar efter när vi vaknade så sa polaren att "det var ju synd att vi inte hann dricka Hotshots"...
Då informerade jag honom vänligt att han drack den sista brickan på egen hand..:)
Skål mina vänner!!

Senast jag drack en seriös Hotshot var nog på min och polarens 30-års fest. Vet faktiskt inte hur många brickor med glas vi gjorde..
Dagen eller om det var 2 dagar efter när vi vaknade så sa polaren att "det var ju synd att vi inte hann dricka Hotshots"...
Då informerade jag honom vänligt att han drack den sista brickan på egen hand..:)
Skål mina vänner!!
Det är lätt så med hotshots, man njuter så mycket att man glömmer helt att man ens tagit dom! Helt logiskt! Trevlig kväll snart blir det mer! @Palenkovich var är du? Finns tequila och hotshots som väntar på dig
image.jpg

När Bauer fanns kvar så gjorde deras berömda bartenders en jävligt badass hotshot. Men under en afterski smakar även den simplaste varianten bra - gärna med Charlie Sheen rullen "Hot shots" spelandes på en tjock tv i bakgrunden :hilarious:

Huu, vintageflashbacks till Collage en torsdagkväll '93.. Hotshots var grejen och kostade 48 spänn. Drack tio under kvällen så grädden stod mig upp i halsen. Rundade av med en stadig Basket och hade såvitt jag fått återberättat riktigt kul efter det. Fredagen blev min enda gång jag sjukanmält mig pga alkoholintag eller möjligen gräddintag :hungover:
Det var nog senast jag drack hotshot det.
Skål!

Tvåan är bäst! :blackeye:
image.jpeg

Inser nu detta visst var någon sprittråd och inte klassisk filmtopic, besvikelsen är därmed enorm :D Frågan är dock: Blir hot shots (ännu) roligare med hotshot i sig? Sug på den karamellen ni!

Tillbaka
Topp