• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Jens

Greedo
Blir en ond cirkel det oxå. Väl fått tandsten gör det ont i tanden och då vill dom inte gnaga .. Men ska testa att köpa varsitt lite större ben som dom får jobba lite med. Har dom nåt att göra nåt matte inte är hemma?
Vet inte om tandsten gör särskilt ont? Det har ju hänt att min tandläkare har sagt att hon ska ta bort lite tandsten på mig, men det har ju aldrig varit nåt som jag kännt av innan el lidit av.
Kanske nån annan här som vet?



J
 

JayJay

Rolex
Min hund börjar bli till åren. Fyllde 10 för ett tag sedan. Har ångest inför dagen då hon inte längre finns med. Dock är hon fortfarande förhållandevis pigg.
image.jpeg
 

marmot

Panerai
Ni som har hundar? Vad ska man ge dom för att dom ska få jobba lite med tänderna och kanske få bort lite tandsten. Har ett par pitbull kingcharles som jag rastar i veckorna . Köpte nåt som dom gör reklam för på TV. Två sekunder var den biten borta.
Skrapa tandsten får man väl söva och borsat tänderna har jag testat? Dom öppnar inte munnen eller går dom när dom ser tandbortsten. Tänkte ett rejält ben? Vad tror ni om det?
 

marmot

Panerai
Ni som har hundar? Vad ska man ge dom för att dom ska få jobba lite med tänderna och kanske få bort lite tandsten. Har ett par pitbull kingcharles som jag rastar i veckorna . Köpte nåt som dom gör reklam för på TV. Två sekunder var den biten borta.
Skrapa tandsten får man väl söva och borsat tänderna har jag testat? Dom öppnar inte munnen eller går dom när dom ser tandbortsten. Tänkte ett rejält ben? Vad tror ni om det?

Blandras mellan amerikansk pitbullterrier och king charles??
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Finns det någon bra staffeuppfödare ni kan rekommendera? Som fortfarande har lite äldre linjer och inte "utställningsgrisar"?
 
Topp